Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 390 ggr
[Skogsjentans]
0

6 nya bilder igen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hemlis i fotoalbumet på min sida här!

//Marianne

eccentrics
0

vilka sötisar.. saknar redan den tiden när han var så liten.. vill ha bebbar igen..

[Skogsjentans]
0

Hej!

Tack, ja visst är de söta! De utveklas och växer så fort…oj, oj!

Visst var det du som sökte avelshane? Har du hunnit kolla upp våran IC S*Skogsjentans Atlas något?

På bilden, Internationell Champion. Moss, Norge 061001

Mer info och bilder på:www.skogsjentans.se och här på min sida.

Mvh, Marianne Högnefors

SChamuels
0

Åhhh så söt han ärGlad

MH
0

Åh, vad fina de är! Pappa Batman hälsar. Har förresten lagt upp bilderna på vår hemsida också. www. norskaskogkatter.nu

Tassemarkens
0

Marainne …. 

Vilka härliga troll … har inte sett maken till öron … det blir garanterat flygcerifikat för alla Kyss

Masoor av nospussar till en stolt mamma med sina härliga barn.
… och en stor blöt puss till en stilig Atlas

från Tassemarksgänget

[Skogsjentans]
0

Tack alla för rara och fina kommentarer Glad 

Inte har jag tänkt på att öronen deras är sååå stora, men fler och fler säger det och det är väl bra att få "flygcertifikat" som katt…(ha, ha)

Kram på er, Marianne

eccentrics
0

jo jag har spanat in honom en mkt tjusig here må jag säga.. ska gå in på pawpeds och kolla och göra en "prov" parning… vad tycker man att det är ok på inavels %-totalt?? hon har ju en rätt "vanlig" stamtavla eller hur man nu ska uttrycka det..

[Skogsjentans]
0

Hej! Jag ska kolla Pawpeds också och sedan ska jag fråga någon, jag är inte så bra på det här med inavelsprocenten… sedan hör jag av mig igen till dig.

Mvh, Marianne

Sagolika
0

Åh, så goa bebbar! Kyss

Marianne, hur fick du in bilden i själva inlägget (i nr 2)? Det vill jag också kunna.

mvh Nina

[Skogsjentans]
0

Hej Nina!

Jag testade att kopiera en bild och klistrade helt enkelt bara in den, och det gick Skrattande !

//Marianne