Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 263 ggr
Sagolika
0

Hurra, äntligen uppe!

Min nya hemsidesadress funkar nu. Vi har lite nya vårfärger på sidan. Lite mer textändringar och bilder tillkommer sen efterhand, inte minst sen när kattungarna kommer i mars, vecka 12.

Nu hittar ni oss på www.sagolika.com

Välkomna dit! Skrattande

Ha en riktigt trevlig helg allesammans!

mvh Nina, Tiffy, Diego & Hera

Eva´s
0

Skrattande så tjusigt du har gjort! ser fram emot att se de små skruttungarna. Ha en bra helg.

Awanathas
0

hih tack tack Skrattande

Svansbarnens
0

Blir så avis… Alla kan göra hemsida utom jagGråter

Tycker osse den var tjusig- Tycker om när det är lätt att hitta på sidornaGlad

Trevlig helg på dig själv!Skrattande

Sagolika
0

Kul att ni gillar den! Det är Awanathas-Malin som gör den Skrattande

Hon är jätteduktig! Själv kan jag inte!

Fast jag har övat idag på kursen. Malin. Datakunskap Flört

Awanathas
0

#4: åhå gick det bra då?;)

Ja inte lite utan att man e lite stolt hihi =))

Sagolika
0

Vår nye datorlärare undrade vad vi ville lära oss/öva på. De andra gör sånt som Word, Excel, skriver CV osv, men jag sa att jag ville göra en hemsida. Fniss. Han såg mkt. imponerad ut över det. Ha ha ha. Med tanke på mina klena datorkunskaper, så kan du nog tänka dig att magistern kommer att stampa i marken, slita sitt hår osv. efter ett tag Skrattande

Nåväl, jag jobbade på flitigt. Han såg dock en aning bekymrad ut, då jag a) inte fick igång datorn b) den släcktes igen av sig själv och c) då jag påstod att allt jag gjort under lektionen ej blivit sparat utan försvunnit. Nåja, han lär ju få jobba för lönen, hehe.

Tänk så stolt du blir sen då jag gjort min egen hemsida, Malin. Skrattande

Dvs. om jag nu kommer så långt.

Jo, jag jobbade på flitigt. Skapade sida efter sida på hemsidan. Sen frågade jag om man nu kunde se den på nätet Generad Det kunde man inte.

Awanathas
0

hehe du e söt du ninis!;)
för att kunna se den på internet måste man ju lägga upp den där.. via en ftp.. :P

men kämpa på! Skrattande

Kyss

Sagolika
0

he he, ja jag vet att man måste lägga upp den, men äsch, det vart lite rörigt när han förklarade det, men det var faktiskt kul.

Vi får väl se vad det blir av det. Skrattande

Labolina_73
0

Vad fint.. :-) Grattis eller vad säger man? ;-)