Tiffys växande mage

Det måste vara spännande

Ja, det är spännande! 
Hoppas det blir några honor också den här gången. Vore kul med några av varje.
åhhh så fin hon är,vilken gullig mage hon har:)
Så spännande

Tack tack! 
Egentligen skulle hon behöva ett bad, men eftersom hon avskyr det, vill jag absolut inte riskera att skrämma upp henne. Jag kan ju iofs ta lite puder, men jag är lite osäker på om det är bra ifall hon skulle slicka i sig det. Hon ska ju ändå inte ställas ut, så det gör ju inte så mkt. hur hon ser ut här hemma.
Men jag tycker hon är väldigt blank & glänsande i pälsen på ovansidan (inte magsidan) & en otroligt grann färg har hon. Dessutom är matte så fäst vid sin Tiffy och hon vid mig. Det är hon som står mig allra närmast av katterna. Min förstfödda
Hon föddes som nummer 1 i min första egna kull. Jag älskade henne oerhört från första stund. Hon såg nästan ut som en bengal, oerhört klatschig i färgen. Färgstark. Väldigt söt och näpen var hon. Hon är en väldigt snäll katt och var en jätteduktig mamma åt sin första kull. Jag gillar att hon är så lång och högbent.
Det blir intressant att se om bebbarna kommer att likna föregående kull eller se helt annorlunda ut.
Härligt, Härligt - snart dags för Sagolika barn.

Ja, bara 4 veckor kvar ju. Sen får jag mitt lystmäte av kattungar.
Gunilla, du måste visa fler bilder på lilla Valentina. Framifrån med så vi ser hennes söta lilla ansikte 
Ska ni behålla henne med?