Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 357 ggr
Kubana
0

Blåaugoti kattunge sökes!

Är det någon här inne som har en trevlig liten blå tös till salu tro, ja eller kanske på gång? Blåmönstrad utan vitt är något jag kikat på länge och är det jag i första hand är intresserad av. Har skogkatter sedan innan och är mkt intresserad av utställning.

Juliette-
0

Tyvärr har jag 7 töser här hemma men ingen blå.. bara paddor och röda honor. Fast jag hjälper dig putta upp tråden så kanske du finner din tjej.. annars får du ju gärna titta in till oss rödtabby är inte dumt de heller Flört

Ramona
0

Jag har inte heller någon blå men 3 vackra tjejer som är svartsilverspotted med vitt.
Mer info finns på: www.ayamaras.se

Kubana
0

Ingen som har något blått på gång Glad

fjellans
0

Man kan aldrig vetaFlört

Mulan
0

Hej!

Min blåpadda (NFO g 09 21) har precis varit på parning med en blåtabby o vit hane. Förhoppningsvis har vi kattungar i huset i april, men man vet aldrig om det har tagit eller ej.. Vi har redan en del intresseanmälningar, men håll utkik på vår hemsida och skicka gärna ett mail till mig om du är intresserad.

mvh Malin

SillyZones
0

Min hona är på parning, och där kan det komma blåagouti utan vitt. Kika på hemsidan under planer! S*SillyZone´s

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

West
0

Har ikke planlagt et blåt kuld før til jul. Men så bliver det også med Westerberg´s Abilgel, som få lov denne gang. Hun er NFO a 24, jeg lægger nok en blå dreng på hende med en spændene stambogSkrattande , og HCM testede.

only
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, jag har 2 blå honor till salu, fast det är paddor. Den ena är blåsmokepadda gs, den andra är blåpadda g. Kattungarna är 7 veckor.