Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 1118 ggr
Sissi
0

Snart kommer han...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

MIN nya lilla Prins, S*Glömstaskogens Yessie Yes. Kyss

Killen som stulit mitt hjärta. Han är så underbart go och fin och jag har räknat dagarna sedan han var fem veckor gammal men nu är det snart dags, den 3 juli flyttar han hem till oss.

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Sissi
0

Här är han 9,5 vecka gammal

Sissi
0

10 veckor

Lagbodas
0

Jag förstår att du längtar, han är jättesöt. Vad läckert med det vita på ryggen.

//Mia

Susanne-Magnus
0

Underbart söt! Jag har också en brun med vit fläck på ryggen, det kan bara vara en härlig katt för det är min! Lycka till med honom!

blondifire
0

Grattis Sissi,han är urläckerKyss.

S*Winsnes Wilda

GoldenStardust
0

Jätte söt och fin!!

Han får komma hem dagen innan våran lilla kille kommer hem till oss, så jag förstår verkligen att du längtar!! För det gör vi oxåFlört Här räknas oxå dagarna ner!

//Lotta

skogisen
0

KyssKyss Ja snart snart--bara du blir frisk från onda nacken & ryggen så du kan busa runt med honom

Kram på dej

SillyZones
0

Skojsigt, grattis till fina killen!!Kyss

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Juliette-
0

Förstår du längtar ihjäl dig.. Han är så söt din kille och hans spottar är fantastiska.. Lycka till med prinsen

Sissi
0

Kan inte fatta att det bara är 11 dagar kvar tills han kommer, börjar kännas lite pirrigt. Skrattande

[michaelalundgren]
0

Enda kattungen som inte ville gå ut idag när 12 veckors bilderna skulle tas var Yessie, men här är en innefrån.. Tyvärr den enda :(

Sissi
0

Dumma katt!!! Flört
Det gör inget Michis, jag är nöjd med bara EN bild också. det är ju bättre än ingen.

Kram på dig