Nya 3 veckor bilder och vikter...
Hej!
Ja, tiden går fort och jag hinner knappt med att fota och fixa bilder förens det är dags igen… De små trollen väger och äter duktigt! Batman i ledningen fortfarande med sina 517 gr! Jag har i alla fall lagt ut de korten jag tog på 3 veckors-dagen, här på min sida/fotoalbumet.
De har börjat att små-rymma och korkmattan är inte alls så läskig som jag hade hoppas… snart får jag leta kattungar i hela lägenheten!
Sa jag föresten att alla har mer eller mindre med vitt på Svanstippen! Betty är mest speciell på det viset att det vita är avdelat med lite svart. alltså först vitt, sedan svart sedan vitt igen!
Hej svejs grus och gnejs till nästa gång!
Marianne//Skogjentans

Vad söta dom är! Det är härligt med småkisar i huset, saknar verkligen det nu här hemma, blir lite avundsjuk. Men visst är det jobb oxå, så fort de tar sej ur bolådan så är det full fart!! Sen har man inga sysselsättningsbesvär längre…
//Kaisa

Sååå undrebara dom är!! Och de är verkligen lika härliga "in real" som på bild, det kan jag intyga.

for neon ører de ser ut til å ha da!!
Stort GRATTIS till en jättefin kull!
Har du förresten sett på Batmans hemsida att de ligger på 1:a sidan där? Lycka till med de små!!!
// Sissi
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Hej Sissi!
Tack! Jo, jag såg det, jätte snällt och trevligt tycker jag!
Tack för att ni skriver, alltid kul!
//Marianne

#4 hehe er mine raske fingre som trykker feil. Skulle stå Noen, ikke neon..
ok, ha, ha, då förstår jag!
//Marianne