Snart
Grattis till eran nya familjemedlem. 
Ni kommer säkert att få många goa stunder ihop. Eftersom din nya familjemedlems ena föräldrer inte är renrasig Norsk Skogkatt, utan mamma var som jag läste på din sida 85% (hur man nu kan veta det), så är din nya familjemedlem en huskatt och tyvärr ingen renrasig Norsk skogkatt, men Ni kommer säkert att få hem en helt underbar kattunge. Jag vill bara berätta för dig att för att vara en Norsk Skogkatt så måste mamma och pappa vara renrasig Norsk Skogkatt och innehava stamtavla, annars är det en huskatt.
Med vänliga hälsningar Eva-Helen S*Fitnesscats NFO
Tusen tack för dina gratulationer!
Ja, jag vet att han inte är renrasig och därmed är en huskatt 
Men eftersom han är till största del en skogis så valde jag att bli medlem här!
Han kommer vara oss lika varmt om hjärtat ändå, och han ser ut som en skogis, pappan ärn en stor ståtlig katt 
//Lotta
Vilken sötnos!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#2 Ni kommer säkert att få många fina stunder ihop. Jag har själv en huskatt och hon är lika mycket värd som de andra, så det är ingen skillnad i deras värde som katt.
Jag ville bara berätta för dig för det är så många som tyvärr blir lurade och tror sig köpa en renrasig Norsk Skogkatt, men har föräldrarna ingen stamtavla på att de är renrasiga Norska Skogkatter så är det en huskatt, även om pappa skulle vara Norsk Skogkatt med stamtavla, båda ska vara renrasiga. Jag menade inte att vara nedlåtande eller så det hoppas jag att du förstår, ville bara berätta, för det är så många som blir lurade.
All lycka med eran nya familjemedlem.
Mvh,
Eva-Helen S* Fitnesscats NFO
Nejdå…vi var inte ute efter en renrasig katt heller :)
Det spelar ingen roll för oss :)
Jag förstår vad du menar, ingen fara :)
//Lotta
Grattis till kattungen!
Susanna
Tusen tack