Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 246 ggr
Sagolika
0

Ni har en snäll matte, katter!

Mina små älsklingar vill ut på balkongen varje dag.

Idag fick jag därför skotta bort ca 20 cm snö från hela balkongen 7 på morgonen, samt lägga en varm filt under deras små rumpor på utsiktsbordet! Fundersam En aning bortskämda, eller?

Men Diego var i alla fall förtjust! Skrattande 

Det här kommer att kosta många pussar, har matte hotat/lovat. Skrattande

Loas
0

hehe jaa du verkar vara en super matte! Glad

här hemma blir man oxå väcket! ena katten kan klockan!! kvar i sju börjas det.. spelar ingen roll om man tänk sova till halv åtta!! hihi…

drömmer om balkong till mina katter oxå!! nu får de sitta vid fönstret Ledsen men dock får dom gå en liten promenad nästan varje dag.. men det skulle vara så roligt om de kunde få ha tillgång till inätad balkong oxå!!

ja, nu måste dom låta dig pussa hur mycket du villSkrattande

//ida

Sagolika
0

Ja minsann! Här ska pussas och gosas Kyss

SpinE
0

Katterna här hemma hälsar
"Juste place Där skulle man kunna sätta ner tassen".
De verkar snarare anse det som självklart för dem att Du ordnar miljön så att det ska passa dem.

Kram

Vildfagre
0

Vad gör man inte för sina djur. Härligt med snälla mattar för så bra har inte alla sällskapsdjur. Vi skämer bort dom för att vi älskar dom o vet att kärleken är besvarad. Du får dina pussar ska du se och jag hoppas det inte kommer mer snö hos dej.Hälsningar Laila.

Sagolika
0

Jo, de är vana vid att matte alltid gör sitt bästa för dem och sätter dem främst. De är högt älskade och vet om det, men självklart får jag väldigt mycket kärlek tillbaka och det är härligt!

Min pappa är likadan. En dam som fnysande kommenterade att han lät djuren sova i sängen, snoppade han av med: - Vi har inte djur för att vara stygga mot dem. Vi älskar dem och det ska ha det bästa. Vi får så mycket kärlek tillbaka. Vem vill inte ha en spinnande sängvärmare. Hårar ner? Det är bara att byta lakan oftare.

Skrattande