Kattklubbars hemsida!
Hej!
Vi sitter just i min klubb o klurar på förbättringar på vår klubbs hemsida och jag undrar vad ni andra här tycker är viktigt att ha med på en kattklubbs hemsida?
Mina två personliga favvisklubbars hemsidor är:
Föreningen Mästerkatten, där jag ofta går in och kollar utställningsinbjudningarna,
Dackekattens, som jag tycker är jättesnygg o stilren med bra info.
Sedan går man ju in på de olika klubbarnas hemsidor när de ska ha utställning, och då är det väl främst all info runt domarfördelning mm som är intressant.. 
Tacksam för synpunkter o åsikter i ämnet!
mvh Malin

Tack Mulan och jag instämmer…
Kom gärna med vad ni tycker är viktigt eller vad ni skulle vilja ha mer av osv. på klubbarna hemsidor. Jag ansvarar för Sundsvalls Kattklubbs hemsida och jag kör på som vanligt och har inte förnyat något de senste åren. //Kristin
Här kommer en hemsida JAG ofta besöker: http://www.spinneriet.se/ är det möjligen för det är MIN klubb tro
!/Häxan
Lägg kattklubben på föreningssajter på iFokus. Se Föreningen Storstockholmskatten Det som enbart gäller medlemmar i klubben och som är funktionärer ser ni inte. Det ärdetsamma som dolda grupper för de som inte har behörighet, Då kan ju medlemmar själv annonsera kattungar och uppfödning. Man kan lägga in kallelser till möten och styrelsemöten. Enkelt PM-a varandra osv.

Jag tycker vi i Västerås Kattklubb har en bra sida!
Jag tycker min klubb Nerikes kattklubb har en bra sida =))

Jag har hand om dackekattens hemsida. Vi har inte haft våran så jättelänge. Men vi är mycket nöjda med den. Det viktigaste med sidorna är att de är lätta att se hur man ska gå vidare. Inte för rörigt med massa små saker som gör att det störs.
Har ni inte sett Uppsala Kattklubbs hemsida?
Den är väldans snygg!!:)
Har inte länken dock.. (kan den inte utantill)… ;)
Så leta upp den och kika vettja!:)

#7 Det finns länk till Uppsala Kattklubb under denna sidas Länkar
Där finns massor med bra länkar till oilka klubbar.
Men hur vill ni ha en bra klubbsida. Jag tycker tex att det ska vara få huvudrubriker och sen fler underrubriker. Inte för mycket löptexter. Gärna mycket luft och bilder.
/Marie