Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett06-mat-leksaker
Läst 638 ggr
vettan
0

Apport!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

La Forets Olivette älskar att apportera. Hon är dessutom väldigt duktig. När hon vill apporetera kommer hon och lägger sin lilla nalle vid fötterna på oss, Då är det bara till att kasta.Skrattande

TessaW
0

Så himla sött! Skrattande Med en gullig nalle också!

Labolina_73
0

hahaha att du hunnit fota,, jag har 2 katter här hemma som gör på samma sätt, men jag hinner aldrig fram med kameran..

//Linda

Tita
0

Hihih min hane S*Örtendahl`s Muscot gör likadant, särskillt på kvällarna när jag sitter i soffan framför tv:n då kommer han med sina leksaker och lägger dom i knät på mig sedan tittar han växelvis på leksaken och mig tills jag kastar iväg den.

Sen kan jag glömma Tv:n för då är det bara apportering som gäller ;)

EddaM
0

Min husis Feztiz appoterar hårsnoddar. Jätte kul att se på och så=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

LittleL
0

Hmmrrff, jag vet inte om jag uppskattar min lilla Nitros vana dock. Innan har han apporterat hårsnoddar och leksaker. Han gillar verkligen att bära omkring på saker i munnen. Men nu har han börjat med en ny grej. Han stjäl dukar för mig. Alla virkade små dukar har förvandlats till hans "bära-omkring" leksaker. Men nu kommer han inte TILL  mig utan när han har visat upp den för mig så springer han för livet genom lägenheten. In och ut under sängar och soffor. Han har verkligen stenkul men min farmor vänder sig nog i graven om hon visste vad han gör med hennes handgjorda dukar. /Sylvia

Ixatrixa
0

min huskatt Hubbe har blivit ung på nytt och apporterar igen vid 12 års ålder…jag vet dock inte om jag skall vara glad eller ledsen *fniss* då dregliga leksaksmöss i ansiktet när man sover inte är en favorit från min sida;)

Sedan får man ju "apportarm"  ….ajajjaj efter ha kastat musen sådär 57 ggr

vettan
0

#5 du får virka egna små grejer till honom.Flört
#6 bra att träna du och jag kanske blir så starka så vi kan bli diskuskastare. SkrattandeFniss fniss
Jag köpte en nalle till henne den funkar bäst. Innan hade hon en påskkyckling men den blev lite äcklig. Nallen är bra den går att tvätta.