Det gör ont
att mista en vän. I dag fick vi ta farväl av vår älskade sheltitik Minette. Hon blev plötsligt sjuk o njurarna slutade fungera. I 14 år har hon varit vår vän och min sista avelstik. Så underbart snäll mot alla. När vi hade kattungar var Minette den bästa barnvakt och dom små fick tillomed snutta på henne. Pep en bebis någonstans så vips var hon där o tittade till "hennes" barn. Nu sitter jag här och tårarna rinner men alla fina minnen kan ingen ta ifrån mej. Jag måste tro att hon har det bra och att vi ska mötas igen. Skönt att få skriva tiller som förstår. Kram Laila.

Ja fy det är trist att mista vännerna.
Susanna
Laila…jag beklagar från hela mitt hjärta. Vi fick omplacera våra två hundar efter att vi fick barn och bodde i lägenhet på tredje våningen.
Dom lever och mår bra idag, men denna förlusten känns enorm.
*Kram Till Vår Vildfagre*
Karolina!

Ja det gör ont att mista en vän. Ni fick ialf många bra år med henne. *kramar*
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

usch,, skickar en stor bamsekram!
inte lätt sådana stunder…:/

Så trist! 
Vad fin hon var. Vet hur det känns. Vi miste vår Schabrador förra året. Hon var oxå gammal, 14-15 år.

Styrkekramar till dig Laila, hon var väldigt fin, har haft sheltie själv som jag mist :-((
Förstår att det känns hemskt!!!
Många kramar Merlyn
Om det ändå fanns ord som kunde trösta…jag ger dej och dina tankar några bevingade ord om att vi alla behöver få vara ledsna så länge det behövs.
"Bakom glädje och skratt kan döljas ett rått, hårt och känslolöst temperament.
Men bakom sorgen finns ingenting annat än sorg."
av Oscar Wilde
// Maja

åååååååå stackars stackars er! usch lider verkligen med dej! Kramiz till dej å de dina!

STOR styrkekram!!!!! Det är allt jag kan säga.
/Sylvia

Tänker på dig och sänder dig en kram 

Skickar en kram o tänker på er, det är svårt att mista en vän.. 
mvh Malin

Känner med dig, det finns nog inget som är så svårt som att skiljas från en vän. Jag/vi förlorade en kär vän i höst och min tanke och känsla är att han alltid finns med oss…
Kram på dig //Krisitn
Jag vill tacka er alla för tröstande ord. Ni lindrar min sorg och jag är glad att ni finns. Kram Laila

Skickar en STOR tröstkram