Tabby katter kanske?
Jag hör till dom som älskar tabby mönstrade katter, kanske har ni någon ljuvlig tabby katt att visa upp??
Helt fel detta

Tack Kristin
Vi rodnar av din beundran av Garion

// Anders & Jaana

Men jag är nog inte ensam att beundra honom
och hans barn är mycket uppskattade, både från vår uppfödning och andras…
Eller hur?
här kommer tre tabby- och en spottedkattunge i Garions 1:a kull och en stolt mamma ICS*Wildwood's Telia, spotted

Då måste jag få visa en bild på Mighty Claw's Aragorn, morfar till Cornell….! Bilden är tagen från hans hemsida, NFOStuds
Vilka helt underbart vackra kissar allihop är. Fast Allium,,,,,Mmmmmm eller Nicky…..Mmmmmmmm
//RolfH

Inte behöver vi TV! eller vad tycker ni?
Det här är bland det häftigaste jag sett på länge… vilka grabbar. Hur Miyavi bruntigre (ljusare av killarna) spelade helt ut Manzanera bruntabby(mörkare) som morrrrra och lät hela tiden, men Miyavi gick bara på och hur han sedan helt enkelt struntade i Manzanera och kom fram till mig som om ingenting hade hänt.
Grabbarna är bara 7 ½ vekor gamla… de kan!
Kolla fotoserien och njut.
http://www.runsviks.se/kattungar/till_salu/m-kullen/mi_ma_7_5v.html

Kristin, vilka härliga små sötnosar du har, mån tro var detta kommer att sluta….kaxig vid 7 1/2 vecka…..
någon tv behöver Ni då definitivt inte!
#4 Froydis: Kan man få se fler bilder på din snygging?
Gaahhh! Och så döläckra Garion…..ännu en av Majas favoriter!

Undrar om de är släkt med din Jamie Lee… tänkte på kaxigheten

#24 Så söta dom är. :)
Här kommer S*Månlyckans Ireneo 5,5 månad som fortfarande är till salu 

# 35 Du verkar ha koll på nya kameran redan, jag har också en Nikon D70s och det är en superkamera;-) En helt underbar bild på Lovis
/Lisbet

Tack Lisbet… ja, det är jätte roligt. Men det tar ett tag innan jag kommer underfund med bländare och tid, för det ska jag lära mig! Sedan så vill jag ha bättre väder.

Mycket vacker #38. Smultron kan du vara stolt över
/Krisitn

Takk #41
Jo jeg er stolt også, både for at han er vakker, men også for at han har et så underbart temperement som mange prater om. Han lemner det og ti mange avkom
Han er jo tjocka slekten med dine katter også da, siden hans mamma er S*Sannafjällets Flisa
Her er han i midten, sammen med Sisik n22 og Seljen n0222
Seljen bor på Island, De to siste i kullen er spottede, så de fikk ikke være med på kortet

#43 Ja, Flisa, Fabel och Flinga…. mycket vackra katter från Sannafjällets, GRATTIS till dina "barn" igen och pussa på Flisa från oss.
#40 Vad glad jag blir när jag ser Gomorrn's katter. Han är vacker och stor din Rockn Roll. Vilka är föräldra till honom?

Ååååå halvsyster till vår S*Tigressan's Lemi… temperamentet är från pappa Lestat. Lemis temperament är sagolikt och hon har gett det till sina avkommor som i sin tur har givit det vidare… Jisses va´ kul. Pussa på honom från oss och nospuuss från syster Lemi. Vad väger Rockn Roll idag? Lemi väger… suck … bara 8,6 kg.
ps…. nu är inte Lemi en tabby katt hoppas det går bra ändå.

Framtidig avelshane:
C Eilert av Edelmann(N) NFO n 09 22
SÅLD
Fler bilder och stamtavla hittar man i min hemsida

En bruntabby kanske? ;)

Denna tjej är tydligen reggad som amber, trots att den är mörkare än många andra amber jag sett och dess färg liknar min honas.

#63 Hmmm, kommer han att vara fertil? Gillar ju Kasper som bara den och Telia är ju ljuvlig! Killen var inte alls dum! Vore något för min Babben kanske! Hon är en f 22:a.

Lite hög inavelsgrad kanske….5.11 på fullständig. Men det har väl ingen dött av, hehe! Nu får jag säkert en massa arga inlägg, men det bjuder jag på :)

#15 Jösses säger jag bara…vilken karl
.
///Anki

#64 Camilla du får höra av dig till mig så får vi titta närmare på kombinationen om du fortfarande är intresserad. Om inte Maximus kommer att gå i avel så har vi både Manzanera och Miyavi här i Sundsvall. De är fortfarande så pass unga vi får se hur de utvecklas. Men kul att du gillar Maximus. 
#71 Vilken fin tabbyteckning på en underbart gosse
//Maria

Vår CH S*Runsvik's Jerry Garcia bor så långt ifrån oss, så vi har ännu inte sett honom som vuxen. Idag kom några vackra foton på honom, 2 ½ år. Så lik sin mamma, IC S*Wildwood's Telia.
Jerry samägs av S*Kiss-Curl's och S*Safari Kittens i Skåne.
Han har helt underbara tabbykontraster och är fortfarande fertil.
Stolt uppfödare av Jerry //Krisitn

helt ljuvliga små töser du har där hemma må jag säga..