Borås 24/2
Är det någon som vet om ni kommit med på Boråskattens utställning i februari?? Det börjar ju närma sig nu och spänningen stiger som vanligt. /Sylvia

Häxan har precis varit hemma hos mej och fikat och vi pratade faktiskt om just Boråsuställningen. Där är bara 2,5 vecka kvar knappt och ingen av oss har hört något än men de bör väl inom den närmsta veckan skicka ut bekräftelser tycker jag. //Kaisa
Om man läsar på deras hemsida så ska man ha kommit med om man inte hört något ifrån dom. Men vi är med, det vet vi redan eftersom jag ska gå assistent.

Oh vad roligt! Eftersom vi inte har hört något så ser det ut som om vi åker till Borås sista helgen i februari, årets första utställning för vår del. Vi ska ha med oss: IC S*Mylingens Chanté, IC S*Silverbells Oleana och lille S*Mylingens Fred Flinta (som vi lånar av ägarna). //Kaisa
Vad kul! Då har man kommit med på en utställning i år iallafall… Jag ska dit med S*Grianan´s Leigh och så har jag bjudit med min syster som alltiallo 
#1 Blev det kladdkaka idag till fikan?
//Monica

#4 Haha…ja det blev det, jag var ju tvungen annars hade hon aldrig slutat att tjata
//Kaisa

Jag och Zolas skall åka dit. Jag skall ha med mig Atos och jag tror att Zolas skall ha med sig sin vita unga hane.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Jag vet att vi kommit med men vi har mailat med klubben. Det blir jag och Marianne (S*Dalwhinnies) som åker härifrån Stockholm!!!

Å jag är med, för jag ska gå assistent.. Har med mig Bruce magerdal, Shanta liten och min kompis Marie på S*Fairyhearts & Bixie.
mvh Malin

Oj! Roligt! Jag har inte heller hört nåt från dem, så jag antar att jag oxå är med :)

Vi har kommit med till Borås med våra huliganer 

Jag kommer med tre bebisar i klass 12 (gr.5, gr.7, gr.8) samt deras mamma i avelsklass.
Vår inbjudan kom med posten idag! Äntligen dags för utställning den första för i år. Så vi ska dit med S*Grianans Leigh som går i grupp 9 för första gången //Monica

Ska åka dit och kolla på alla snygga katter. Tyvärr ska jag inte ställa…
Jag ska dit med en katt!
Jag ska dit med tre katter
Ja, nu är det inte många dagar kvar….*ler*
Badade Cornell i söndags, och ÄNTLIGEN verkar hans päls se hyfsat normal ut, hoppas jag….*ler* Testade ett nytt schampo nämligen, och detta verkar vara det bästa hittills till hans knasiga blåa päls.
Hur går det med era förberedelser….?*S*

Det ska bli jätteroligt med årets första utställning! Vi ska bada Chanté men det är inte lönt att göra det förrän på torsdag och sen åker vi på fredagen. Han har mycket vitt och pälsen skivar sej för att den är så fet, så därför måste han badas så nära inpå utställningen som möjligt för sen blir den snabbt fet igen. Men det är lite tråkigt för han har tappat det mesta av pälsen, det är bara svansen som är ordentligt pälsad. Men men…det ska bli roligt att komma iväg, vår Moa ska oxå med (IC S*Silverbells Oleana). //Kaisa