Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 305 ggr
SChamuels
0

Fråga till sajtvärdar igen:)

Då jag även är inne på hundforum undrar jag över en sak.Har ni koll på medl. så dem inte använder mer än ett loginnamn el nån kan tex.ha flera namn?

Lite allmänt nyfiken bara och kom till att tänka på det då jag satt på det hundforumet nu.

Zygots
0

Nu är ju inte jag någon Sajtvärd, men varför frågar du det?

//Annika

Uffe
0

Det finns inget som egentligen hindrar någon från att ha mer än ett konto

Bengan
0

Varför ska man ha fler?

Mvh Bengan

Tita
0

Kan man för det första ha fler ???

erspers
0

man kan nog ha hur många som helst bara man har olika namn på loginnamnen skulle jag tro?..förstår inte varför man skulle ha det heller..det räcker väl med ett..

//Stefan

SChamuels
0

#1 Jag tycker mig se att nån har mer än ett konto här och det är ju kanon att kunna ha det och använda sig av.Glad

Uffe
0

Men det är ju inte särskilt smart att i ena kontot ha halva stamnamnet och i det andra hela

Yasmine
0

Jag har två användarnamn, men det är endast för att datorn på jobb inte godkänner att jag loggar in med Sir Maxwell, jag vet inte varför det inte funkar, det funkar på flera andra datorer.

Lisbet S*Sir Maxwell's

vettan
0

Jag är inne på kost och foto saijterna också jag använder mig av samma.GladFörstår inte heller vitsen varför man ska ha flera. Om inte som i Lisbets fall när det inte fungerar.

mariamia
0

Jag förstår inte heller riktigt vad du menar Susann, som Medarbetare här. I praktiken kan man ha flera men om det inte är som i Lisbeth fall förstår jag inte vad du menar…

/Mia

WesthKiowas
0

Det var många som bytte användarnamn för att de ville ha sina stamnamn, mycket för att underlätta för alla andra användare.

/Camilla, Sajtvärd.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

SChamuels
0

Ok:)