Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 12-omplaceringar
Läst 890 ggr
ladyrazz
0

Behöver nytt hem snarast.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lohöjden´s Fifty-Fifty behöver egna människor att gosa med. Jag hämtade hem honom idag och hans mamma har totalt glömt honom efter drygt 7 veckors frånvaro, och vill bara "spöa" honom. Jag vill helst inte att han blir för hemtam här och sen tvingas flytta igen eftersom det aldrig varit meningen att han skulle komma hit hem. 

Även om han finns ute på massor av annonssidor så provar här oxå.

/lady

SillyZones
0

Han är verkligen snygg!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

ladyrazz
0

Tack Skrattande  Hoppas att någon vill ta sig an min lilla  Oskyldig oxå Flört

Awanathas
0

men vaddå?
det tar ju inte fem min för katter att älska varandra?;)

är det så att tanken var att han skulle bo hos dig?
då lär du nog ha lite mer tålamod, för vissa kan det ta flera veckor att acceptera varandra.

och mamman verkar bara vilja visa vem som bestämmer :)

men som jag brukar säga, det är ju helt klart upp till dig.. :)

ladyrazz
0

#3 som jag skrev däruppe: det har ALDRIG varit meningen att han skulle komma hem till mig. Enligt ett avtal jag hade med Lohöjdens skulle han bott kvar där tills han var såld men det bröt Tita. Därför finns han hos mig tills han blir såld.

SChamuels
0

Förstår inte hur du menar.

Om inte du köpt katten el förbundit dig som fodervärd måste du väl inte ta hand om han.Du får helt enkelt prata med uppfödaren igen.

Men vacker är han:)

Hoppas det löser sig

Tita
0

Skitsnack LadyRazz vi hade kullen ihop, och du har bråkat hela tiden om en det ena och en det andra och hotat att dra mig inför rätten för dom mest löjliga saker.

Du har själv sagt att om dom skulle bli svårsålda så kunde Fifty bo hos dig  men nu påstår du att du ALDRIG sagt detta.

Jag ville ha slut på bråket och slippa ha med dig att göra  och bli utsatt för hot om tingsrätt hela tiden därför ansåga jag och många andra jag rådfrågat att vi tar varsin katt av dom två som är kvar så är vi kvitt sedan.

Du fick dessutom den som är värd 4500 :- medans jag tog den med svansknick som jag satte ner priset på till 3500:- du har alltså gått med 1000:- plus men endå håller du på och bråkar och tjatar.

Som så många andra påpekat redan i en annan tråd så löser man sina problem privat och inte här.

Jag trodde verkligen vi hade gjort det också, jag har fortfarande Fifty kvar som till salu på min hemsida men med nr till dig, jag har även bilder och info på min sida här men att man ska kontakta dig vid intresse.

Om du trotts detta anser dig ha problem med mig ber jag dig ta detta med mig privat , dom andra på detta forum vill nog inte ha med våra dispyter att göra.

Jag förstår inte varför du ska fortsätta bråka för , jag kan heller inte rå för att jag råkade få en köpare till Fullers (om det nu är det du är avundsjuk på )

Men jag föreslår att du tar upp vad det nu än är du inte är nöjd med med mig privat istället för att sitta här och smutskasta mig för det märks lång väg att det är just det du är ute efter.

// Marita S*Lohöjden`s

WesthKiowas
0

Men nu ni får ni ge er, hur många gånger ska jag behöva påpeka att såndan här trådar vill jag inte se på forumet!!! Har sagt det förut och säger det igen!!! TA SÅNT HÄR PRIVAT! Jag låser därför tråden!

/Camilla, Sajtvärd.

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

Denna kommentar har tagits bort.
Inlägget är låst för nya kommentarer