Hemsida !?
Nu behöver jag och Jane hjälp med att hitta namn till våra hemsidor som jag ska försöka ge mig på och göra. Sen lite hjälp med vad man ska tänka på och ha i den. Katterna de gäller är min som heter MissMikkus Fat´s Domino och sen Janes katt som heter Drakborgens Xerxex Bärsärk. (Så far och son får en varsin fin hemsida.
) Bilder på dom finns på våra sidor…

Varför inte bara använda deras namn som hemsidenamn? Eller menar ni nåt typ av Stamnamn?
//Linda

#1 Ne de ska inte vara nåt stamnamn men tänkte att de kunde vara roligt och ha nåt lite roligare namn och som kanske inte är så svårt att skriva
Glömde skriva att MissMiukkus Fat´s Domino kalas Razer här hemma och Drakborgens Xerxex Bärsärk kalas Xeke 
Kanske "Jane & Johannas katter" i all enkelhet.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#3 Jo om vi skulle ha dom ihop men vi ska ju ha en varsin 
Jag tycker Sissis förslag inte är så dumt. Själva front sidan kan ju heta det å sedan länkar man vidare till Johannas resp Jane hemsida med resp katter och info där. Då blir det ju separata sidor fast tillsammans.

Så nu är Fats Dominos sida så gott som klar. Så nu får ni gärba gå in och kolla och säga vad ni tycker. Om de är nåt som ni inte tycker är bra och så www.razerz.se
Fint som snus
.
Pussa Razer från syrran.
Kram Inger
Verkligen super fin!

Så NU är Xeke´s hemsida klar i det stora hela.. lite finlir kvar bara… 
Gå gärna in o kolla runt lite… kommentera gärna om något saknas eller behöver bättras… 
Tusse´s stamtavla saknas… men har varit i kontakt med Pawpeds om det…
Tack, Johanna för all hjälp nu som sen…
#9 Vad fin den blev!
Väldigt trevlig och lättnavigerad, GRATTIS!!!
Gillar sidan med avkommor, super fint.

#10 typ ända sidan jag inte riktigt blev rikigt nöjd med
fundera på att göra om den
Ha Ha…jag tycker att det var fint.
Bra jobbat! 
Jättefina sidor