Assistenter sökes - Nerk Örebro 5-6 juni
Det finns fortfarande platser kvar i alla kategorier på vår utställning! Det går bra att anmäla båda dagarna, eller enbart en om man vill.
Vi tar emot anmälningar via mail, kopiera bara in er utställningssekreterare i samma mail, så ser denne att ni anmält!
Välkomna till Örebro!
Eva Porat
ordförande Nerk
Nästa år hade jag faktiskt tänkt bege mig neråt landet och ställa ut på NERK-utställning, har ju hört så mycket gott om era utställningar! =) (men det är ju det här med avståndet, är ju en "bit" att åka)
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Jag kommer! :)

Kan samtidigt tala om att vi fortfarande saknar en hel del assistenter båda dagarna. Att gå som assistent är både roligt och lärorikt!
Ifall du är intresserad hör gärna av dig till mig (Robin Helly) på mailen:
Robin Helly
Assistentansvarig

Puttar upp detta, då det fortfarande finns platser kvar till vår utställning.
Hälsningar
Barbro
Undra om jag kan skicka mig själv, katterna och allt annat som behövs på pall med DHL? *skrattar*. I så fall anmäler jag mig gärna…
// David

Puttar upp eftersom det fortfarande saknas assistenter! Så vill du ha en rolig och lärorik dag anmäl dig till:
//Robin
#6. Ändrade rubriken lite, så det framgår extra tydligt att du söker assistenter! =)
// David, vaktmästare 
// David

#7 TACK!

Då puttar jag upp tråden nu. Robin behöver fortfarande assistenter till vår utställning. Är du nybörjare så kan du säkert få gå ihop med någon mer van, någon gång måste vara den första 
Kom igen nu och kontakta Robin på robin.helly@nerk.se
Hälsningar från
Barbro