Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 349 ggr
Margareta
0

S*Gulltussarna på bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har börjat få in lite bilder på hemsidan, men det är svårt att få till som jag vill ha det. Tänkte jobba med det idag, när jag var ensam hemma, men då fungerade inte vårt internet, typiskt…

Hoppas det blir mer i morgon. Jag skriver lite i dagboken, men oj vad fort tiden går, man glömmer fort…

Numer pensionär i Nynäshamn

Margareta
0

Marvin

Margareta
0

Doris

Margareta
0

Nemo

SpinE
0

Vilka charmiga små. Nemo stal en liten bit av mitt hjärtaKyss

manlyckans
0

Grattis till underbara bebisar och lycka till med dom!

Kronängens
0

Gulliga! Håller med #4 om att Nemo är en hjärtekrossare.

EddaM
0

Jätte söta =))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Majamaloss
0

Oj, här gick det undan med, 10 dagar redan! Nää, jag har ingen favorit här eller rättare sagt alla tre är favoriter, jättefina!! // Maja

Runsviks
0

Tänk så liten Doris tass var när hon föddes och nu är de redan tio dagar. De är för underbara. //Kristin

Margareta
0

Jag har varit utan internet idag och istället haft chansen att gulla massor med våra kattbebisar.

Nemo är ett charmtroll och han vet nog att han är döpt efter filmen "Hitta Nemo", för han är alltid på vift. Antingen är han bakom Hedvig, eller mellan bakbenen eller under hakan. Sällan där maten serveras. Han kan även se förvånad ut när han inte hittar något att suga ur på Marvins trinda mage.

Marvin vägde 105g när han föddes och hade dubblat vikten redan efter 4 dygn. Just nu på 11:e dygnet väger han 327g, 25g mer än de båda andra som är rätt jämnstora. Marvin vet var maten finns, kan man lugnt säga.

Doris är så otroligt charmig. Den "ofödda" vinkande, lilla tassen är nog fortfarande det sötaste jag sett (bild finns i Gulltussens dagbok från 7/2), och jag kommer aldrig att glömma hur spänd jag var då innan allt var klart. Hon öppnade sina små ögon sist och plirar fortfarande lite blygt.

Jag kan tillbringa hur mycket tid som helst vid bolådan.

Margareta
0

PS: Bilden på den vinkande Doris finns ju här i mitt fotoalbum på iFokus…hade glömt det…

Fairyhearts
0

Vad söta de är allihop! Kyss Den var häftig den bilden på lilla tassen som vinkade. Och jaaaa det är så mysigt att bara sitta vid en bolåda och lyssna och kika på de små liven. Avkopplande om inte annat.
/Marie

Margareta
0

Doris till vänster, Marvin i mitten och så en yrvaken Nemo…