Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 02-kattungeprat
Läst 214 ggr
Fairyhearts
0

Hjärtekullen har kommit!

Fairyhearts bebisarna har anlänt! Idag kl 12.30 kom Beyoncé första kattunge. En svartsköldpadda med vitt. Efter det har det kommit tre st till. Två röda alt creme hanar och en svartsilverpadda vit hona. Kyss
Det är nog fler till på G. Hon verkar inte färdig än. Hon har varit superduktig och skött allt galant. Jag är mer än nöjd hittills.
Återkommer med bilder och mer exakta färger senare.
Nu ska jag rusa till bolådan igen……Oskyldig
/Marie

Juliette-
0

Grattis spännande vad roligt.. jag ser fram emot bilderna sen.. men skynda dig nu och ta hand om din gumma :)

Draken_old
0

Åh va spännade!!
Ser fram emot bilder!!

Mulan
0

Kan tillägga att de nu är fem… Ytterligare en padda.. Så jättefina och mamma katt är jätteduktig!!

mvh Malin

Mindfields
0

GRATULERAR MARIE!!! :)

LittleL
0

Såå roligt, Grattis och hoppas det kommer ett par till;) /Sylvia

vettan
0

Ett stort Grattis! Lycka tillSkrattande

Mylingens
0

Grattis! Ska bli spännande att få se bilder på alla småttingar! Lycka till med dom! //Kaisa

ladyrazz
0

Grattis Skrattande

Restless
0

Åh, vad skoj! Grattis grattis! Ser som alla andra fram emot bilder och ytterligare rapport när du lyckas slita dej från bolådan ;)

Fairyhearts
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu verkar allt klart. 2 pojkar och 3 tjejer. Supernöjd med mammakatt och med min hjälpreda Malin/Mulan. Första föddes 12.30 och sista 17.50. Så nu ligger Beyoncé och vilar med då små. Ska försöka få lite bilder tagna senare. Nu vill jag lämna henne ifred.
Ett par bilder ska ni få så länge.
/Marie

Fairyhearts
0

En bild på pappa Bazooka som hela tiden legat på taket till bolådan och vakat över de små! Tog sig vid tillfälle en titt på mamma och bebbarna.
/Marie

SpinE
0

Grattis - nu får Du många bebismagar att pussa på!

lynxeyes
0

Åhhh GRATTIS äääntligen :)))) Gud så härligt, nu längtar jag om möjligt ännumer efter mina *fniss* Pussa mamma o pappa katt o de små hjärtegrynen får ha varsin puss på magen ;))

Kram // Sophia (mitt i flyttartagen)

Zarkeshas
0

Det var banne mig på tiden! ;) Jättegrattis till bebisarna!! :) Härligt med lite silver också som det verkar iaf. Ser verkligen fram emot fler bilder så småningom.

Stor kram och nospuss till bebisarna!
/Carro

Fairyhearts
0

Tack snälla för alla grattis! Känner mig lite trött nu trots att allt hänt på en em/kväll. 

Det verkar var två röda pojkar ev silver och en med vitt. En tabby och en spotted.
Tre svartsköldpaddor med vitt, två ev silver. En solid och en tigre, en spotted. Får väl återkomma med detta då det känns osäkert. Könen kan jag ju vara säker, på alltid någotSkrattande
Och här kommer då en liten grupp bild på de små med mamma.
/Marie

Burken
0

GRATTIS - GRATTIS till de små underverken, men jag blir liiiite lömsk, tycker det är ALLDELES för måååånga rödtabby här nu Flört ! Jag blir så sjuk på en RÖD kisse igen och gärna en tabby, vill inte se NÅGON av dem, men pussa samtliga från Häxan själv!

MissMikkus
0

Flerfaldigt Räcka ut tunganGrattisKyss till fem underbara småttingar. Jag vet hur det känns. Lyckoruset tar aldrig slut. /kram från Lilly

Vildvittra
0

Grattis Marie till dom små, ska bli spännande att se barnbarnen växa upp.

//Veronica

offsides
0

Jättegrattis till bebbarna.

/Johan & Lotta

Johan sajtvärd på Européringen i Fokus

EddaM
0

Grattis Grattis till de små=))

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Fairyhearts
0

Nu finns bilder på alla små och info upplagt på hemsidan. Välkomna in o kika om ni törs! S*Fairyhearts

Kan berätta att alla fem bebbarna mår prima, äter o smaskar för fulla muggar. Samtliga har redan gått upp bra i vikt. Mamma Beyoncé är så stolt och visar gärna upp de små.
/Marie

Mulan
0

#21 De är helt underbara! Fantastiskt fina bebisar, man blir helt sjuuuuuuk!!! Och coola pappa som bara ligger uppe på bolådan o kikar ner på sina små!

Grattis Marie, din hjärtekull var helt underbar och jag är jätteglad att ha fått förmånen att vara med o se de små komma till (utom förste lille rödmannen som smet ut helt oförhappandes.. Skrattande)

Lycka till!

kramar från Malin

(haha, senildement som jag är minns jag inte att det var en padda vi missade.. fniss… de två röda såg jag ju… fniss…)

UncutDiamond
0

Åhh vad kul !! STORT GRATTISGlad Nu har du en fantastisk tid framför dig . Vad fina dom ser ut dom små och en såå duktig mamma och för den delen pappa också . LYCKA TILL.