Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 32-utanför-ämnet
Läst 2379 ggr
Labolina_73
0

Kattens NO 1

HEjsan, Jag ska precis göra en beställning av lite klösmöbler från Kattens NO 1.

Finns det någon som är intresserad?

Tex Galoppträd 1159:-
 Mått på klösmöbeln:  

Justerbar höjd:   

230-245 cm

Sisalpinnar:

Ø 13 cm

Bottenplatta:    

Ø 40 cm

Rundetårn 1549:-

Mått på klösmöbeln:

Mått på klösmöbeln:

Justerbar höjd:   

237-252 cm

Sisalpinnar:

Ø 13 cm

Hyllor:

Ø 40 cm

Bottenplatta:    

Ø 40 cm

Vid intresse så skicka mej ett PM snarast då jag gör beställningen idag senare i eftermiddag.

MVH Linda,
Djurlyan

LaSadie
0

Funderar bara själv om dom inte är lite instabila? Jag har ju inte världens tyngst katter men ganska klumpiga (Skrattande) och även vårat mest stabila klätterträd har lossat i taket och en av dom som hade en ganska smal botten ramlade faktiskt när Lea körde sitt tokrace upp och ner för den.

Juliette-
0

Den vita har en kattungeköpare med 5katter och den stod upp Flört

Labolina_73
0

Dom är absolut INTE instabila.. Den bästa jag någonsin haft.

//Linda

Catnap
0

Hur sätter man fast dem, måste man borra i taket för att fästa dem?

//Angelica

Medarbetare på Hundar iFokus

aborgatos
0

Rekomenderar den med 2 pelare. Tror att den heter Goliat ,den jag köpte. Okej den är dyr 3000 kr men mina katter älskar den.

Den med en pelare är inte lika stabil. I alla fall inget för mina stora katter Glad

Labolina_73
0

Nej absolut inte,,,, man spänner den mellan golv och tak,,, på ett mycket smidigt och stabilt sätt…

(enligt mej) mycket lättare och sitter bättre än dom "vanliga" klösmöblerna som är från golv till tak.

//Linda

Labolina_73
0

'''F '''är en reservdel som kostar 159:-  som gör att träffytan i taket blir något större,, men det funkar bra utan oxå. '''A''' har en gummerad ovansida.

Labolina_73
0

Dom men en pelare är superstabila…

Men absolut,, om någon är intresserad av en annan modell så kan jag ta hem det med,, men nu kommer jag snart att skicka iväg beställningen.

Jag har några beställda sedan en tid och dom borde inte behöva vänta längre.. :-)

Jag har själv ett galoppträ,, superduper skitbra….

//Linda

Labolina_73
0

Putt putt…. Jag betsäller efter att jag lagt min son,, blir ca om 30-40 minuter.. Flört

//Linda

Ixatrixa
0

De håller mycket längre med;)

Mina kissar slaktar lätt vanliga träd på ett halvår…men mitt stora vita från kattens nr 1 har jag haft i 5 år innan det hamnade i skämshörnan och skall snart åka till sopstation