Kärleksbett
Kompisen med annan ras skrattar jämt åt mina katter för dom kärleksbits så mycket. I hakan, händer, munnen osv. Detta har jag inte alls tänkt för just skogkatt för att jag har haft en huskatt som gjorde likadant och även min oriental biter kärleksbett dock inte lika milt som en skogkatt.
Fast är detta kanske extra vanligt på skogkatt?
Gör era skogkatter med detta när dom myser?
*Nyfiken*
Eller är mina vampyrer extra bitiga kanske hihi

Dakota har börjat att ge kärleksbett på händerna när man gosar med henne 

Maja gör och har alltid gjort,, väldigt försiktigt och små små… Engla gör oxå så,, lite större då och lite hårdare,, men fortfarande kärleksbett.. :-)
Engla började senare, Maja redan som bebis..
//Linda
Inez gör det inte, men däremot har hon dille på att slicka på mig när hon myser och hon kan hålla på en stund 

Hihi ja jag har en som slickar och bits så jag har en riktig tvättare jag med.. hihi roligt med flera vampyrer

Mini tuggar alltid på en när han myser. Det är bland annat jättemysigt att tugga på mattes tår när hon sitter på toa… Hans mamma gör precis likadant med sin husse.
Minis bröder, mamma, mormor, mormorsmor osv har alla gett kärleksbett.
Allis vill gärna tvätta en och jag får väl lov att erkänna att jag tycker det gör mindre ont… 
/Maria

Hörru Maria! Vill minnas att jag tyckte det gjorde ganska ont när Allis skulle tvätta mitt hår! Samtidigt så tuggade Mini på mig…. Mobbing av gäster 
Ja, alla våra ger kärleksbett, men 2 är värre en alla andra. Madame och vårna Vera(vila frid gumman) biter riktigt hårt. Mattes katt bits inte så…men tvättar hennes hår…men bara hennes.
*Fniss* Jag har ju Minis dotter Mary och hon är en hejare på "kärleksbett", uppskattar väl inte alltid hennes kärlek lika mycket, särskilt inte då hon biter mig i vaderna då jag gör mitt morgonkaffe. Hon biter mig också i armen medans jag dricker mitt kaffe för att jag istället ska klappa henne. Hon är extremt efterhängsen och kärlekskrank och är sällan mer än några meter ifrån mig.
Om inte betten hjälper så talar hon högt och tydligt om att hon finns och vill ha uppmärksamhet.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

hihi jag ska allt ge min ragdoll vän denna tråd haha hon klagar jämt att mina katter ska bitas hela tiden haha..
Fast när orientalen bet henne i ryggen och säger "hej" så förstår jag hon klaga haha

En av våra hanar nafsar i öronen och i näsan när han kelar och spinner samtidigt jätte högt..Så man får vara med lite så att det inte blir för hårt.
Mysiga djur! hihi
/Helena

Hemma är det bara Fengari som bits. I armen eller handen o sedan så dregglar han mycket o skall helst ligga i ansiktet så det är mindre mysigt ibland. Fengari är 1år nu o han nyper gärna andra människor när de hanterar honom. Han är så mattig men ja han nyps inte hårt eller så. =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z