Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 09-kattungar-till-salu
Läst 2281 ggr
mimmie.k
1

2 skogisar till salu.

S*Almlunden´s Sunny Thea och S*Almlunden´s Shots Theo söker kärleksfulla hem. De föddes den 17/6-09 och tillhör min midsommarkull. De söker nu nya hem då den som tagit hand om dem inte klarar av det pga sin allergi.

De söker nu hem gärna tillsammans men kan även tänka sig att flytta isär. De är otroligt kellsjuka och skulle passa bra i hem med ett stort överskott av kärlek. De älskar barn.

De båda är kastrerade. Har ni ett hem till dem kontakta mig gärna här eller via min mail ac@almlundens.se

Kolla gärna in hemsidan: www.almlundens.se

Thea:

Lea och Thea

Theo:

Mjukmat

mimmie.k
0

Putt…. De söker fortfarande efter nya hem..

BlondieKarro
0

Gud vad söta :) ,

Kollade in din hemsida och synd att du bor så långt upp i landet. Jag bor i allra sydligaste Skåne. Hade gärna velat ha de eller någon av de :(

mimmie.k
0

Det va ju synd att du bor så långt bort.. De är ju så otroligt underbara och Theo har varit utställd på Nerikes Kattklubbs KM 09 och blev då dommarens bästa top 8.. Så han är ju underbart fin. Kan hända att jag tar med honom på någon utställning i sommar så får vi se hur det går..

kerstin2181
0

Vad är ett avstånd, om man vill ha något? brukar ju alltid ordna sigSkrattande

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

mimmie.k
0

Hehe.. sant så sant Kerstin.. :)

kerstin2181
0

Själv hittade jag en bild på min Satin här, och vart förälskad, det vart en resa på 96mil, och det ångrar jag aldrigKyss

Kerstin Carlzon S*Youngun`s

Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

mimmie.k
0

Kan meddela att jag vid behov kan tänka mig att köra en sväng om det skulle behövas med. Jag har till exempel en mor i göteborg som jag kan köra ner och hälsa på om man kan hämta där istället. Jag kan tänka mig att resa lite bara jag hittar bra hem till mina två älsklingar. :)