S*Chop Suey´s Lava Lightning

Jättesöt 
Jag tittar gärna på ännu fler bilder.
Kram Mia
Grattis till nya katten!
Susanna

Så nu har du äntligen hämtat hem din nya tös 
Grattis till henne och lycka till med framtida kattungar och utställningar. Jag kommer snart och hälsar på!

Tack alla för alla Grattis!
Jag är sååå glad och nöjd med min Lava. Hon äter bra, busar och myser med oss (redan)

#6 Du är så välkommen så!
jag måste hem till er och se på de små 9:o.
Kram Malin
Hon är ju jättefin, och vilket snyggt namn. Grattis!

Grattis
. Så fin hun er!

Hej Malin! Vad bra att Lava snabbt kommit in i gänget! :) Pussa på lillstumpan från oss alla här.

Hon är superfin,,, vilken tjej.. :-)
//Linda

Hon är jätte söt
Gud så söt, och vilken fin teckning hon har, ska bli skoj att se henne växa
. Lycka till med henne!

Grattis till en härlig tjej!
Häftig tjej! Att hon är padda gör inte saken sämre :-) Håller tummrna för fler foton!

Tack till alla för de snälla orden ni säger om henne!
Linda och Sara Lava trivs hos oss, och de andra tar hand om henne.

Grattis till era nya lilla tjej. Jättefin. Pussa på Manipi från oss alla och hoppas att ni har en trevlig midsommarafton.
Kram
Anneli

#18 Hej Anneli! Manipi mår bra, han tar bra hand om Lava.
Söt tjej! Grattis till henne!
fint namn…söt va hon med..

Tack tack!

WOW, så fin rastgård de fått. Syns att Lava och de andra är helnöjda! Det har ni gjort bra! Ser att Lava verkligen njuter att vara där :) Hon är så vacker lilla gumman men ser att hon har vuxit en hel del. Pussa henne 10 000 gånger från oss alla här i Umeå!
åh gud så snygg!!
men har en fråga,jag har hört att paddor är sååå djäkla kåta utav sig,typ går och vrålar och kelar med saker hela tiden,jag har träffat 2st paddor och de va jobbiga!!!! fy fan.
nu till min fråga är alla paddor så översexualiserade???
jag älskar ju paddfärgen,men vill INTE ha en överkåt katt.

#28 skulle inte tro att det ligger i färgen :D "Alla" honor blir jobbiga när dom löper. Mim blir helt hysteriskt och ligger och åmar sig och har sig framför en. Jobbigt, jo, men försvinner vid kastrering eller med p-piller
#kan inte det här med färger,men finns det hanar som har paddfärg?

#30 nej hanar kan inte vara paddor, men de få som finns är oftast sterila
#31 det gör inget om de är sterila!!!!

#32 Jag har haft en blåpadda som var hane, han blev 13 år.
#27 Ja de var super glada över att få komma ut, Lava har vuxit, ska väga henne igen senare i kväll.

#33 Hon är superfin! :-)

#34 Tack!

Hej Malin & Lava! Välkomna ut på nätet igen! Var ett tag sedan :) Ge Lava en bamse kram från oss!!!Hon har verkligen växt massor! :)

#38 ja det var ett tag sen som jag var här på forumet.

Lava hon växer såååå det knakar

Jätte fin tjej!!! :-) Puss på nosen.
Mickis ~ www.redtailsartie.tk

#44 Tack, hon är så mysig!

Åh älskade lilla nu stora Lava! Tänk så stor hon blivit på kort tid! Hon är ju ändå bara 10 månader gammal :)

Åh vilken ljuvlig flicka? Ni ska möjligtvis inte till alfakattens utställning så jag kan få se henne live?

47 jag har inte anmält Lava till ngn utställning än.

Kan du inte snääääälla komma? Finns platser kvar. *bedjande blick*

MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSIGT!