Massa blandat!
Fick mail i dag om Morpheus! Han växer som bara den, han är uppe i 2,4kg!
Sen får jag väl även berätta att Bacchus nu har (troligtvis) funnit sitt hem! Han kommer få busa med sin bror =)
Sen en annan sak är att nu kommer här ske förändringar… jag vet inte, men jag tycker inte att katterna tar sig riktigt just nu med RC, så vi kommer prova lite nytt… Ska köpa Nutro i morgon och se hur omtyckt det är!

vil anbefale Specific jeg da…

Hej, jag tyckte inte mina katter tog sig på RC heller men så provade vi Sensible 33 och wow vad de ökade fint i vikt och mådde bra, ställer jag 2 sorter framför katterna nu så är det bara S33 som tar slut, katterna har gjort sitt eget val.

Katterna hemma tyckte mycket om S33, men pälsarna blev
urkassa :(
#1 De jag vet som säljer specific ligger 7 mil bort…
#2 Jo, men den ena är bara kattunge, och mamman behöver ta sig mer… Så ska faktiskt prova nutro nu ett tag och se vad resultatet blir… det är kanske inte ens omtyckt =)
#3 Jasså?! Hur då urkassa? Vad ger du nu då?

Katterna slutade helt enkelt utveckla täckhår efter ett par år eller så. Kändes smått underligt när de brukade se ut som små piggsvin då vinterpälsen började växa ut, men en höst kom ullen men inte mkt mer. Vi har testat lite olika sedan dess och pälskvaliteten kom tillbaka vid matbytet. Just nu har vi både Hills och Eukanuba och
det verkar väl funka ok.