Björkstakatten 17-18 April
Hej,
Vilka kommer att åka till Umeå nästa helg? Jag kommer med en katt, det ska bli superkul att ställa där.
Vi ses med ett glatt vårleende
Mvh,
Eva-Helen

Ska bli härligt med en tur till Umeå 

Vill påminna om att alla katter som blir BIS på utställningen ska fotograferas så dom som vinner ska ta med sig katten och gå förbi fotorummet efter att priset har hämtats. :)
#1 Ja, på fredag drar vi Marianne, ska bli jättetrevligt. Vi hörs närmare om tiden.
Kram
#2 Jättetrevligt att du/ni annordnar sådant, kul för dem som får BIS-katter.
Vi ses på Lördag/Söndag.
Mvh,
Eva-Helen
Hej!
Det ska bli jättekul med utställning på hemmaplan. Själv ställer jag inga katter denna gång (måste till Norge först) utan jobbar istället med allt annat som hör utställningen till. Mest finns jag nog i cafeterian så kom och köp lite fika av mig!
Vi börjar bygga utställningen torsdag morgon och hoppas att allt ska flyta på bra under helgen. Vi hoppas solen fortsätter skina till helgen också
//Lena
Snart dags :-)
Kommer att vara där och ställer en Ragdoll och en huskatt.
För dig som inte vill släpa på sand så kommer en av våra företagsutställare (Supercat) att sälja små påsar sand alldeles lagom till utställningslådan för endast 20 kr.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Stor eloge till BJK gänget som trots vulkanaska och transportkaos lyckats skramla fram domare för helgen. Bra gjort :)

GIC S*Englaflickornas Tutankhamun tog idag sitt 9-e raka CACS och ska upp till Nomenering.. :-)
MEGAGRATTIS,, och tack för att ni ställer honom så fint.. :-)
kram Linda