Min andra kull är född i förmiddags

Åhhh Grattis!!!!
Vilket coolt namn - Basilika!! Min favoritkrydda!

Inte världens bästa bilder kanske men men.. Opal var inte så road när matte skulle fota och greja så jag får ta mer bilder sen..
Mer info finns på hemsidan om intresse finns även några flera bilder
Ååå Muscot heter min hane och Mynta heter hans mamma 
Grattis till dom små 

Vilka vackra namn Dina små strålar har fått!

Grattis till en fin kull igen.
Härliga namn också. Lycka till igen!!

Grattis till fina bebisar, med små toffsar å allt
//Rita

Tack så mycket för alla snälla ord.. Ja jag ÄLSKAR kryddnamn (har även en hund vid namn Curry) så 
Jag tycker namnen vart rätt bra även fast de är långt ifrån unika 

Ser fina ut.
Grattis! Vi döpte en hona till saffran och en hane till Cayenne i vår förra kull.
Grattis till ytterligare en omgång fina bebisar :)

#12 haha Omväxling förnöjer hehe..
Har alltid tyckt att cayenne är en hane och saffran en hona men nu bidde de inte så haha man vänjer sig nog 
Syrrans kompis dotter heter ju till o med Cayenne
Grattis till en fin samling bebisar! Svartpaddor är ju underbara!

Grattis till de små liven
/Åsa S*Rumpetrollets
Många grattis till alla dina små. Kul att du har några honor också. Lycka till/Laila
Grattis till en mycket vacker kull.Önskar lycka till med alla dina skog-bebisar
Grattis! Vad skönt att allt gått bra och att det blivit så många bebbar.
Susanna

Tack alla ja jag är verkligen lycklig över de små.. 
Blir dock mer eller mindre knäpp på könen 

Usch jag får spunk nu när jag titta ser alla ut som honor.. HJÄLP suck.. jag som trodde de skulle bli lätt men hmm har jag då lyckats föda upp 7 honor och trotsat alla andra som bara får hanar haha.. usch nu önskar jag Opal hade fått en kattunge i den färg som bara kunde bli hanar så kunde jag jämfört men icke.. bara att vänta och se..
Pommac kanske bara ger honor haha
Hej
Har du någon hemsida?
År ev intresserad av att tnga en av dom små.
Grattis till ytterligare en superfin kull. Jag bara smälter när jag ser de fina paddorna, älskar paddor
. //Monica

Nej jag ger upp alla måste vara honor.. hmm får ringa den stackarn som ringde mig om hane idag och rekomendera vidare den tyvärr om den inte kan ändra sig.. men 7 honor inte dåligt i dessa tider 

GRATTIS!! 5 honor inte illa och fina ser dom ut med. Lycka till med underverken. /Sylvia

#22 du har ett privat medelande :)

Ojoj vad fina de är, härligt tecknade paddor fick du med ser jag. Underbara. Grattis Grattis. Pussa dem från mig.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Ja grattis till de fem små trollen.
Mynta så sööt, en katt med färg i min smak. Lycka till!
/Marie

Grattis grattis till den fina kullen. Och häftiga namn! Även jag är såld på paddor, tycker de är så läckra