Anna Book...
…släng dej i väggen!!! För nu är The Ark här, woooow!!! Dom kommer att vinna alltihop, eller hur? Jag är rent lyrisk….
//Kaisa

HEJA THE ARK!!! Ni var bäst

Ja, den risken är nog STOR, i alla fall hittills. Får se vad som kommer framöver…=)
//Annika
Och jag som höll på Amanda *fniss* men mest av den anledningen att min dotter Amanda fyller 9 år idag
// Sophia
Hahahahaha samma här Mylingen.
Sorry uttrycket men j**lar vilken bra låt

Får nog hålla med om att The Ark regerade ikväll! De är inga favoriter hos mig annars, men att debattera med begåvning o rutin är lönlöst!
Sen är jag oxå otroligt GLAD för Marie (Lindberg?) som gick hela vägen till Globen o slog ut många etablerade artister, det hade jag inte ens vågat hoppats på! :)

Tror inte jag hört en sån 70-tals låt, sedan, ja…70-talet……
….det vill inte säga lite det. 70-talet är en favve bland musik stilar.
GO-THE ARK!
#6 det fick en att minnas ABBA.Visst var det lite ABBA-stuk över den.Vill bara höra den igen och igen
#5 tycker också som du.Jätteskoj för Marie Lindberg

Men…THE SWEET/ABBA…där har ni hela "konseptet"…och dansen var lika mycket 70-tal den, viken nostagitripp (för oss som var med då) och kul för andra (som inte var med då) att se! Efter en mycket "svag" start så slutade den musikaliska kvällen väldigt bra tycker jag.
//Annika
Ja precis Zygot…… Ohh gamla,härliga,ljuvliga 70-talet

Visst,……………………The Ark, en kanonlåt och kvällen helt klart bästa låt. Men jag tror ändå att Anna Book har stora chansen i slutänden. En kraftfull stark låt med mycket energi som etsar sig fast i ryggmärgen. Inte typisk svensk utan lite blandat internationell som jag tror och hoppas går hem i flera länder……..lite svenskt, lite sambatakter och för en gammal tävlingsbuggare som jag, en superhäftig bugglåt.
Även The Ark fick benen att spritta på mg.
En ros också till Marie till en fantastisk debut, en otroligt fin låt som var väl värd sin plats.
/Anne-Li
Dessutom är han ju söt som socker den grabben, ja Salo alltså…det och låten, kan det bli bätttre 
Det ryktas om att The Arks låt är ett plagiat av 70-talshiten "Love grows". Lyssna själv och avgör.
#11 jadå men han kunde ju rakat sig under armarna åtminstone….hahahaha

#13 Hahaha, tänkte det samma när jag såg det. Men låten var super!! Men den låter ju onekligen lite som den som länkades till ovan. Svårt att avgöra så här i efterhand dock. /Sylvia
hahahaha ser inte så aptitligt ut direkt
#13….kille, raka sig
nej hu så feminint 

Hahaha nej de är klart han inte ska raka sig under armarna 
Iofs tycker jag väl han varken är snygg med eller utan men nå man på utsidan ska väl ändå karlarna vara eller de kanske ska börja med helvaxning de med hmm
Tacka vet jag förra årets Eurovisionsfestival med Lordi
det kallar JAG musik det 

Hej ! The Ark var väl kvällens bästa låt , men är inte mina favis precis ,
får hoppas där kommer fler bra bitar vad tiden lider 
Hälsning Gunilla
Hej,
Håller med "trådägaren" att The Ark höll hov i lördags. Förutom prestationen i sig så hade Ola gjort både musik och text och det i sig är ju en prestation.
Detta hade ju sångfågeln från Götet, Marie, också gjort! Härligt att hon ände sig som en prinsessa i en saga och uttryckte det när hon sjöng sin låt för andra gången!