Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 2357 ggr
Margona
0

Sökes kattunge

Några som köpt kattunge av mig söker nu en katt till sällskap till Gimli. De ringde mig idag och ville få hjälp i sitt sökande. Helst vill de ha en padda men även bruna, svartsilver, blå och blåsilver går bra. Jag kan verkligen rekomendera dem.

Mvh Margona

LaSadie
0

Pja, jag har en röd hona om de är intresserade av rött igen.

Margona
0

#1 Nej tyvärr vill de inte ha ytterligare en röd kattRynkar på näsan

Lagbodas
0

Hej jag har en brun hona och en brun hane som är flyttklara i mitten på maj om dom är intresserade.

//Mia

Margona
0

#3 Jag ska maila Isabell din hemsidaSkrattande

Beyond
0

Hej !

Jag fick några "Paddor" i min kull som är födda 27 mars.

Hon kan gå in på min hemsida å titta:)www.bibbiskatter.se

Margona
0

#5 Jag ska skicka en länk även till din sida till henneSkrattande

Ramona
0

Vi väntar en kull.
Mer info finns på http://www.ayamaras.se
Ni får gärna gå in och titta Glad

EtConsortez
0

Rekommenderar att kika å skogkattslingan! Där finns massor med kullar i olika färger och typer… lycka till!

Margona
0

#8 Jag har redan tittat på skogkattslingan men just nu verkar det inte finnas så många i närheten som är till salu.

EtConsortez
0

men det kanske går o lösa halva vägen eller något? =D i o f s kanske man vill kika i verkligheten men det finns lösningar till det mesta…jag hade själv gärna kört en bit för att leverera katt om köparen är en pärla ;) har redan gjort det ett par gånger…

Margona
0

#10 Det är klart att det går att lösa och jag skulle också åka och dessa köpare är riktiga pärlorSkrattande

MissMikkus
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en hona i kullen som kanske kan vara intressant, Golliwogg. Hon är svartsilversköldpadda. Men i dagsläget är jag inte säker på om hon är till salu. Jag har ett par som inte bestämt sig ännu, vilken av silverflickona de ska köpa.

Margona
0

#12 Bedårande och så söt! Jag ska skicka länken till din sida så kan hon ju kolla på dina kattungarSkrattande

Vrethagens
0

Hej Margona!

Jag väntar en kull runt 13-14 Maj där det förhoppningsvis tittar ut både blå- och svartsköldpaddor, mest troligt med olika mängder vitt. Hon får gärna kika in på hemsidan om det verkar intressant.

http://web.comhem.se/vrethagens/

Mvh Åsa

Sissi
0

S*Sjöhorvans har två super fina blåpaddor till salu. Kyss Skulle vilja ha en själv. Flört

http://www.sjohorvans.com/

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Margona
0

#15 De ska titta på blåpaddorna ikvällSkrattande

Sissi
0

#16 AHA, har sett Fidolina irl. och hon är bara såååå fin. Henne skulle jag vilja ha men som sagt, man kan inte få allt i livet. Flört

Margona
0

Fidolina ska hon behålla själv men Florinne är fin hon ocksåSkrattande

Margona
0

Tack för alla svar! De har nu hittat Gimlis nya kompis och hon heter S* Sjöhorvan´s FiaLotta och de ska hämta hem henne imorgon. Han kommer nog att bli glad att få hem en fin liten tjej att busa med.

Sissi
0

#19 GRATTIS, hon är verkligen super fin! Glad
Tänk vilka fina bebisar de skulle kunna få. Tungan ute

Margona
0

#20 Kan bli väldigt fina om de nu väljer att få kattungarSkrattande

Vrethagens
0

#19 Åh, grattis till en fin tjej! Fialotta är jättefin Flört Vad roligt att de hittade sin nya familjemedlem. // Åsa

Juliette-
0

Härligt dom hitta sin tjej