Sökes kattunge
Några som köpt kattunge av mig söker nu en katt till sällskap till Gimli. De ringde mig idag och ville få hjälp i sitt sökande. Helst vill de ha en padda men även bruna, svartsilver, blå och blåsilver går bra. Jag kan verkligen rekomendera dem.
Mvh Margona

Pja, jag har en röd hona om de är intresserade av rött igen.

#1 Nej tyvärr vill de inte ha ytterligare en röd katt
Hej jag har en brun hona och en brun hane som är flyttklara i mitten på maj om dom är intresserade.
//Mia

#3 Jag ska maila Isabell din hemsida
Hej !
Jag fick några "Paddor" i min kull som är födda 27 mars.
Hon kan gå in på min hemsida å titta:)www.bibbiskatter.se

#5 Jag ska skicka en länk även till din sida till henne

Vi väntar en kull.
Mer info finns på http://www.ayamaras.se
Ni får gärna gå in och titta 

Rekommenderar att kika å skogkattslingan! Där finns massor med kullar i olika färger och typer… lycka till!

#8 Jag har redan tittat på skogkattslingan men just nu verkar det inte finnas så många i närheten som är till salu.

men det kanske går o lösa halva vägen eller något? =D i o f s kanske man vill kika i verkligheten men det finns lösningar till det mesta…jag hade själv gärna kört en bit för att leverera katt om köparen är en pärla ;) har redan gjort det ett par gånger…

#10 Det är klart att det går att lösa och jag skulle också åka och dessa köpare är riktiga pärlor

#12 Bedårande och så söt! Jag ska skicka länken till din sida så kan hon ju kolla på dina kattungar

Hej Margona!
Jag väntar en kull runt 13-14 Maj där det förhoppningsvis tittar ut både blå- och svartsköldpaddor, mest troligt med olika mängder vitt. Hon får gärna kika in på hemsidan om det verkar intressant.
http://web.comhem.se/vrethagens/
Mvh Åsa
S*Sjöhorvans har två super fina blåpaddor till salu.
Skulle vilja ha en själv. 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#15 De ska titta på blåpaddorna ikväll
#16 AHA, har sett Fidolina irl. och hon är bara såååå fin. Henne skulle jag vilja ha men som sagt, man kan inte få allt i livet. 

Fidolina ska hon behålla själv men Florinne är fin hon också

Tack för alla svar! De har nu hittat Gimlis nya kompis och hon heter S* Sjöhorvan´s FiaLotta och de ska hämta hem henne imorgon. Han kommer nog att bli glad att få hem en fin liten tjej att busa med.
#19 GRATTIS, hon är verkligen super fin! 
Tänk vilka fina bebisar de skulle kunna få. 

#20 Kan bli väldigt fina om de nu väljer att få kattungar

#19 Åh, grattis till en fin tjej! Fialotta är jättefin
Vad roligt att de hittade sin nya familjemedlem. // Åsa

Härligt dom hitta sin tjej