Könsbestämma
Hej
Nu ska jag fråga om en ganska dum fråga men jag blir knäpp jag ser ingen skillnad på mina och de kanske är för jag är blind eller att alla är samma kön.. Därför skulle jag vilja fråga om nån av er har bild på en nyfödd (nån dag gammal) hanes kön?
Har ju inget att jämföra med 

Tack hualigen jaga *hämtar kattungarna* usch tror de här kommer gå illa
*haha*
Blev fel bild i första inlägget först, men nu är det rätt :) Kattungarna är två dygn på bilderna.

Ja men jag har paddor att jämföra med.. hehe dom borde väl inte vara hanar 

#5 paddorna kan du räkna bort direkt *fniss*

Ja med dessa bilder blir jag ännu mera säker.. men är de 2dygn på bilderna kanske man skulle vänta tills imorgon innan man studdar för mycket.. jag kanske inte är så dum som jag vill tro 

#6 Haha precis men de är ju dom jag har jämfört alla med
men ingen är ju olika dom haha.. å de honorna som är 5 dagar tyckte jag med var honor.. ville ha en som jag visste var hane så jag kan jämföra hehe..

Wow.. tänk om du bara fått honor? :)

#9 Haha då är jag väl den första i dessa tider känns de som
Bara att en ringde igår och ville ha en hane haha.. de är lustigt.. men shit jag tror ju nästan inte de är sant kan alla vara honor *funderar* var av 3 röda och en cream.. ja ni de föds inte så ofta men jag fick kanske för många hahaha

Ja, det vore väl typiskt att folk ringer om hanar när det bara kommit honor! Lagen om all jävlighet! *fniss*