Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 09-kattungar-till-salu
Läst 1550 ggr
Labolina_73
0

S*Englaflickornas,,, igen. :-)

Nu har engla, på S*Englaflickornas blivit mamma för andra gången,, denna gång blev det 4 rödvita pojkar som ser superfina ut.

d 09 (24) 114 g
d 09 (24) 124 g
d 09 (24) 124 g
d 02/03 (21/24) 121 g

bilder kommer inom kort.. :-)

pappa till kullen är  IC S*Frostvikens Cutty Sark

och stamtavlan finner ni HÄR

//Linda

LaSadie
0

Grattis! Ser fram emot bilder på dom!

Margona
0

Grattis till kattungarna vännen! Ser fram emot bilder på dem och att se dem live snartSkrattande

Frostvikarna
0

Grattis grattis till pojkarnaKyssKyssKyssKyss!

Pettson firade hela natten med cigarr och skumpa och ligger däckad i fåtöljen!

Ser verkligen fram emot bilder samt att få komma och se dem irl nästa vecka! Kram

EvaHelen
0

Stortgrattis till fyrlingarna,,, grabbar dessutomKyss

Labolina_73
0

well well well… nu har jag/vi  drabbats av en förlust.. en av mina små har vandrat vidare till Englarna.

Frågan är då.. Vad gör jag nu? Ska man skicka in honom till SVA eller ska man begrava honom?

Troligtvis dog han av förstoppning eller något då han är stenhård över magen. Men han ökade bra i vikt och allt såg bra ut så jag har ju såklart inte misstänkt något.

1½ dygn blev han och han lämnar oss med sorg den fina pojken.

Kram Linda

LaSadie
0

usch vad trist Rynkar på näsan Jag vet inte vad man skall göra, men den vi förlorade i första kullen begravdes där pappakatt bor. Men vi visste ju varför hon dog…

Frostvikarna
0

Rynkar på näsanRynkar på näsan

Labolina_73
0

Lite färgändring,, eller vitgradsändring iaf.

Vesuvio d 03 23

Caruso d 09 23

Quattro d 02 21

Det tror jag ska stämma,, även om 02-an ser väldigt ljus ut och lik sin mor i färgen. Men tror iaf att detta ska vara rätt.

Finns ingen som vet om jag bör skicka in lilla Al Tonno till SVA för obduktion?

//Linda

Juliette-
0

Eftersom han dog så liten och fort så skulle jag inte skicka honom vidare.. hur många har inte förlorat kattungar i den ålder.. det är tyvärr bara den hemska sanningen för oss uppfödare.

Grattis till kullen igen!!!