CH S*Frostvikens Amadeus
Fotade min kille idag och tänk att han tittade lite så man kan se lite av hans ögon, vilket inte är så ofta.

Här en till

En till.

Ja titta, nu ser man ju vilka vackra ögon han har! Fina kort på en fin kille!
Kram

#3 Ja han är en fin och så snäll kille
. Men en sak jag kommit att tänka på är att han har bytt färg på sina ögon. Tidigare var de bruna men nu mycket ljusare och nästan gröna. Men ibland ser de även nu ut att vara mera bruna.

Vad fina bilder på Amadeus gubben.
Kram Eva-Helen

Här är några nya bilder på min underbara och väldigt speciella kille

Här en till

En till

Fina killen Amadeus. Det blir kul att få äran och ta med honom till Järva. Håkan blir så stolt för att få bära fram honom*hihi*.
Kram

Jag är så tacksam att ni tar med Amadeus och jag tror inte det blir några problem med honom, han är ju så lugn och harmonisk i sig själv.
Håkan får så gärna visa honom om han nu vill, han gillar väll det eftersom han gillar stora katter, ha ha.
#11 hihihi,, Japp, Håkan gillar STORA killar
Kramiz
#12 Vem gör inte det! 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

#13 Ja vem gör inte det, men jag tror inte han gillar stora killar på samma sätt som vi
#14 ASGARV!!! 
#14 Ja, det hoppas jag verkligen att han INTE gör
eftersom vi är sambo
skämt åsido…..
MEN han blir säkerligen MEGA stolt få visa upp vackra Amadeus.
Kram
#16 Påminn mig om att jag ska trimma honom vid öronen på lördag morgon! 

#17 Ja det får du inte glömma att göra, vill ha fram hans stora och fina öron bättre. Men det är på söndag
#17 Japp, det ska jag komma ihåg. Tror du att du har tid/lust kika på om Zaras öron skulle behövas trimmas?
Jag har frisörverktyg sedan jag jobbade som frisör, som jag kan ta med isf,men du är också frisör har jag hört någon viska i mitt öra.

Stackars, snälla Amadeus måste bada igen eftersom jag trodde att han inte behövde Goop nu, men där såg jag fel.
#20 Attans fetsvans. Ja, jag ska bada Zara alldeles strax. Amazon är ju klar, som du vet. Heros tur imorgon.

#23 Vad fin han är med krage och allt.
#22 Den bilden är sååå fin på finakillen Amadeus.

Den undernärda lilla fyylingen… 
kram……