svart-vit hona!
hej!
söker en svart vit hona som lämpar sig till både avel utställning,ska inte ha för mycket vitt utan en 09.
Har ni någon elr planerar kull elr väntar så hojta till!!

Hojt!
Jag har ju planer på G, men det kan ju dröja innan det blir några kattungar för hanen ska ju veta hur man gör först
I den ena kombinationen kan jag få svart/vita kattungar.
Du kan ju kika på min plansida http://www.westhkiowas.se/planer.htm
/Camilla
Jag har planer för min svart vita:
CH Sweet Cevita av Edelmann(N) NFO n 09
Länk:
http://norskeskogkatter.homestead.com/plans.html
Lite om Cevita:
Hon har gamla linjer ifrån sin mamma.
Hon väger ca 5.5 kilo.
Busig som en apa - älskar barn - mycket kelig - otrolig NFO päls. Har aldrig blivit tvättad då hon alltid är i show condition. Men planer för hon kommer inte före vinteren 2007 - 2008 då hanen är lite ung ännu och hon inte har haft riktig löptid helre. Så vi får se om det går till sig när hanen kommer på besök. Här kan det komma stora NFO katter ( tror jag då ) hihi

ok,tackar!
det är inte jag personligen som ska ha en hona utan min kompis,som efter att ha sett och fått uppleva mina kater är helt såld…förstår henne
kan man hitta underbarare kattras?
Jag rekomenderar henne varmt,hon har gått en djursjukvårdskurs hos blå stjärnan och är mycket engagerad och duktig.
Jag ska föra era planer vidare så får ni gärna höra av er igen om era katter gått med på era planer …

Vi väntar en kull om ca en vecka. Honan är svartsköldpadda med vitt och hanen svartsmoke med vitt. Så färgerna din kompis är ute efter kan mycket väl dyka upp. Se katterna på min hemsida. www.missmikkus.se

Här kan det oxå bli svart-vita honor
titta in på
S*Fjellans's

Hej!
Här har vi vackra Bianca. Mera information hittar du på min sida.
Eller kontakta mig på: skogsjentans@hotmail.com
//Marianne

Ja här kan kan det också bli svart-vita honor om en vecka.
ca 18 februari. Mamma katt svartskölpadd spotted vit och pappa svartsilver spotted vit. Följ länken för mer info.
/Marie