Till salu!
Två härligt sociala cremepojkar söker nya hem!
S*FamiljeLyckans Tomte och
S*Familjelyckans Pepparkaka
föddes 29/11-09 efter
S*Highlander's Qeegan McOrrin, NFO a 09 och
S*FamiljeLyckans Pippi, NFO f 23.
Bilder och info finns på hemsidan
www.familjelyckans.se
Tomte:

Nej men, är Peppis fortfarande till salu? Han som är så vacker. Jag blev helt och hållet kär i honom när jag såg honom på SK. 
Lycka till med att hitta det rätta hemmet/hemmen till gossarna!
//Jessica

Ja, han är ju det, och det är så synd för han är så oerhört trevlig också! Ligger i sängen och myser och kommer och pratar när man kommer hem =) Brorsan hans är också trevlig, men Pepparkaka är verkligen en katt som charmar en med detsamma. Hade jag kunnat hade jag haft honom kvar, men jag hoppas han, och Tomte, hittar egna härliga hem snart. Vore kul om det blev någon som vill ställa ut också, eftersom det ju gick ganska bra senast, men bara de hittar bra hem så blir man ju helt klart nöjd =)
Fina killar bägge två!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Föll också för Pepparkakan när jag såg honom på SK. Kan inte förstå att han fortfarande är till salu.

Tack Sissi och ni andra som kommenterat.
Tycker det verkar vara svårt överlag att få intressenter just nu, inte ens de mindre seriösa hör av sig i lika stor mängd som vanligt. Kanske är det vi som har otur eller inte varit lika aktiva i annonserandet som vi brukar, men det känns ändå som att det är rätt svårt att hitta köpare just nu. Trist som sjutton som sagt eftersom dessa herrar är både charmiga och inte ser helt fel ut heller.
Men så är ju den här branchen, ibland går det upp och ibland går det ner. Hoppas att det släpper snart.

Pepparkaka