Trondheim resultat
GIC S*Englaflickornas Tutankhamun tog sitt CACS, men blev slagen i nom,
CH S*Westhkiowas Dr. Izzie Stevens tog sin IC titel, vann i nom.
S*Fitnesscats Kevin Costner blev EX 1, biv-total men slagen i nom,
CH S*Kvarnstugans Zara tog sitt CACIB
//Linda genom Eva-Helen….
tack för du la ut det,min dator dummade sig igår. EH och Håkan: stort grattis till er o katterna!!
S*Winsnes Wilda
Grattis till fina resultat.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

Här står det lite resultat från trondheim:
http://skogkattforum.diskusjonsforum.no/skogkattforum-about7227.html

Grattis till fina resultat! 
GIC S*Englaflickornas Tutankhamun tog under söndagen sitt cert och skulle upp i panel sist jag hörde nåt. S*Fitnesscats Kevin Ex 1 BIV-Total och upp i panel han med.samtliga tog sina cert. Grattis!!
S*Winsnes Wilda
Tack snälla för gratulationerna. Vilken helg vi har haft. Ni har fått info från Linda & Camilla, tack snälla Ni.
Igår tog Tutankhamun sitt 8 raka CACS och blev nominerad till panel. Izzie tog sitt första CAGCIB. Zara tog sitt andra CACIB. Kevin blev även igår EX 1, BIV-Total ( vann över 5 andra katter bla far & mor
). Han blev också nominerad till panel.
Vi är så nöjda med våra katters resultat.
Mvh,
Eva-Helen & Håkan

Grattis vännen till dina fina katters bra resultat!
Kram

Jag var till Trondheim också med våra Avkommor Alice o August o dom kan numera titulera sig GIC S* Erspers Alice respektive IP/IC S* Erspers August.. dom tog även sina cert på söndagen så vi är mer än nöjda..måste passa på att tacka Eva-Helen för hjälpen med Alice än en gång..: )..grattis till alla andras fina resultat också !..
Stefan

#6 Eva-Helen, vilka fantastiska resultat!!! 
Jättegrattis!!
ännu en gång grattis,till er bådas katter!!
S*Winsnes Wilda
Hemma igen och supertrött men nöjd!
Kewin kan numera titulera sig Internationell champion och tog dessutom BIV på söndagen.
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Grattis alla till fina resultat för de vackra, coola, läckra katterna! 
Flisan fick BIV o CAGCIB både lördag o söndag så jag är bara så himla glad :)

S*Istindra's Maserati SilverIce tog på lördagen sin IC-titel samt Nom, på söndagen CAGCIB.
CH Amra tog på lördagen sin IC-titel samt Biv, på söndagen CAGCIB Biv & Nom.
Matte är sååå stolt!

Stort grattis alla=)
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Stort GRATTIS till alla fina resultat. :)

Grattis allihopa till så fina resultat =))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Tack snälla Ni och grattis till er alla andras fina resultat. Nu laddar vi för Umeå i April
, men först lite bilder på våra katter, har flera bilder på andra katter, men vill inte lägga ut utan tillåtelse. Marianne jag har på din vackra "flisan" om du vill ha dem så skickar jag sedan.
Trevlig påsk.
Mvh,
Eva-Helen
S*Fitnesscats Kevin Costner innan panelen på Söndagen

Hej Eva Helen,härligt medbilder det är absolut jättekul att se. Lägg ut om du vill 

Grattis till fina utställningsresultat! //Åsa

Grattis till era fina resultat i helgen. Alltid roligt att komma hem igen när alt gått bra och certen är tagna. Sen lite Biv och Nom ger ju lite extra krydda också
Grattis igen