Bruntabby med vitt?
Hallå alla skogisuppfödare!
Jag har letat ett tag efter en liten go skogis att bli förälskad i.. Jag vill hemskt gärna ha en bruntabby med mycket vitt.. vita tassar, hals och mage och vitt i ansiktet tycker jag är urgulligt på en norskis..
Ni får gärna höra av er till mig om ni har en kull med en sådan kisse i eller en väntad eller planerad kull. Så kan jag tex kika in på er hemsida då och då och kolla läget..
Vänliga hälsningar
/Hanna Lauberg

(N)Tordenørn har ei jente med mye hvitt.

Jag har en brun tigre hona med vitt till salu, kika in på min hemsida så får du veta mer om henne.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

EVENTUELLT (ja men stora bokstäver för vem vet vad som gömmer sig där inne) men ev föds de i slutet av denna vecka nån bruntabby kille och mamma har mycket vitt så de är mycket troligt ungarna får de också..
Se gärna mer på min hemsida http://hem.passagen.se/skogismaffian
Bor i Västerås

Liten och liten vet jag ju inte, Lufsen fyllde 7 månader igår, men är en bruntigré charmör med en del vitt =) Fler bilder på www.familjelyckans.se
Har börjat nedräkningen för våran Bea som kan få brunt med vitt.I nästa vecka är dom nog här så välkommem att titta in./Laila http://vildfagre.com

har en liten bruntabby utan vit dock men en riktig snygging
Här finns två brorsor, snart 4 veckor gamla kattpojkar i bryntabby med vitt. En av dem är till salu.
De har vita tassar, mage, bröst och är vita i ansiktet. Välkommen att kika på dem!
Tack för alla svar! Jag ska försöka gå igenom alla hemsidor snarast..
Så många fina kissar! Nu blir det svårt..
/Hanna

Om en vecka väntar vi en kull där det kan bli bruntabby med vitt. Honan är svartsköldpaddstabby med vitt och hanen är svartsmoke med vitt. Farfar har mycket vitt. Titta gärna in på hemsidan och se katterna på www.missmikkus.se

Jag kan ev. få bruntabby-vita katter i min kommande kull S*Fjellan's

Ja, vi kan få bruntabby-vitt i vår planerade kull. Titta in på hemsidan och titta på de fina tilltänkta föräldrarna under "planer"
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
det finns en jättesöt Bruntabby -Vit Bicolour hos www.lohojdens.se men ska du ha till avel är han inget för dig då han endast är till sällskap.
(gör lite reklam för söta katter
)
jag tror på Sillyzones blandning där.. det kommer nog bli spektakulärt fina kissar!

#16 Sillyzones rekomenderar jag varmt dom har underbara kattungar. Har en själv från henne
(även fast hon är i en grym trotsålder men de hör åldern till) 
Lycka till på din jakt i Östersund
om de nu blir dit du vänder dig..
Till helgen vet jag om de blir nu bruntabby här.. kanske inte änns blir de :)
#16 Vad roligt att du tror på våra planer!
Vi intresse är du välkommen att kontakta mig.
#17 Tack! Det är den största belöningen av alla, att få höra hur de kattungar som man fött upp är till en sådan glädje i sina nya hem. Det värmer så oerhört!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt
//Kaisa