Omplacering S*Glömstaskogens Alissa
Tyvärr har det kommit till det stadja att våran vackra vita avkomma S*Glömstaskogens Alissa måste omplaceras. Efter att det kommit en bebis i familjen, räcker inte tiden till tycker Alissa, och är värre än vanligt.
Hon är en döv vit skogis, som har "speciella behov". Speciellt med tanke på att hon är döv. Har kunnat leva precis som vanligt utan problem!
Sen ska väl tilläggas att hon behöver minst en kompis som kan hjälpa till att sysselsätta henne. För hon är "ett barn som har svårt att sitta stilla". Vi har jämt skojat om att hennes mamma och hon har en släng av Adhd och damp, och verkligen är katter med speciella behov.
Mor: PR S*Glömstaskogens Cypern, NFO f 09
Far: GIC FIN*Dunderkattens Yngve, NFO w
Född: 2005-04-15
Vet du någon som kan ta hand om Alissa eller vill du göra det? Maila mig på michaela@glomstaskogens.com eller till Angelike på angelike@glomstaskogens.com
OBS! Det är inte vi som har katten, utan vi vill hjälpa till att placera om henne. Hon bor i Stockholms norrort.

Åh så vacker hon är! Hoppas att hon snart hittar en ny familj.

Oh hon är ju bara så vacker, har haft en del vita döva här, under min tid på katthemmet förr, dom är ljuvliga på sitt eget lilla sätt, hoppas verkligen ni hittar vad ni söker. Själv satte jag ut annons här på fokus, ang hem till min väns helvita hona, och hon fick en kanonhem, genom skogkatt i fokus
Kerstin Carlzon S*Youngun`s
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Vad fin hon är! 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***