Våtfoder

jag ger mina mjua tetra pack eller hills blötfoder. Det älskar dom! har även gett gourmet blötfoder någon gång och den älskar dom oxå!
jobbigt med kräsna katter, du får prova dig fram !

hills ad likte hannen min, og han er kresen som fy.. og tunfisk i vann, men det er jo ikke noe man kan gi hver dag heller. eggeplomme kan man gi..
Förutom Birka som vägrar äta blötfoder så går det mesta ner. Favoriten är dock Mjau.

Mina katter är också enormt bortskämda och föredrar kokt torsk. När det gäller blötfoder kan Sheba eller Gourmet slinka ner ibland. Men det går aldrig att ge dem samma blötfoder flera gånger i rad då äter de inte. Vi får köpa de mista förpackningarna som finns.
#2 Vad är eggeplomme?
Susanna
#5 det är äggula på både norska och danska

hihi..

min tjej älskar all blötmat som har köttfärskonsistens o då helst laxsmak o hatar bullar i sås. Annars vill hon ha ugnstekt torsk så det äter hon med oss 2benta emellanåt
en uppfödare har sagt till mig en gång att blötmat inte är bra för katter och att katter inte känner någon smak utan endast går efter lukt så det är jättekul att höra från er andra uppfödare att även ni ger era missar blötmat 

Jag har en hona som enbart äter blötmat, hon ratar allt torrfoder och svälter hellre ihjäl än äter det. Hon tycker bäst om Mjau och hennes hon är totalt förälskad i all slags ost. Hon har nu oxå lärt sej att öppna brödburken och slita hål på plasten runt brödet och tugga på det. Så nu har vi fått lägga allt bröd i skafferiet istället.
Vi har provat allt slags torrfoder som finns känns det som och inget har gått att få i henne. Men döm av vår förvåning så när vi gav henne Eucanobas torrfoder så åt hon faktiskt det! Så nu ska vi köpa hem det och prova ett tag och se om hon äter det en längre tid. //Kaisa
Duktig liten Moa som fixar frukosten själv och vilken tur att jag kommer imorgon och ser till så att hon VERKLIGEN får ost
!/Häxan

Ja vilken tur Häxis att du kommer för hon får ju aldrig ost annars…hmmm,
//Kaisa