Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 315 ggr
SChamuels
0

Godmorgon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

på er alla.

Ha en riktigt skön dag.Nu drar jag strax till jobbet.

Mvh Susann

Frostvikarna
0

Ja, godmorgon alla! Ska oxå snart åka, det har snöat lite i natt här i Stockholm. Efter jobbet i dag ska jag iväg och prova böllopskläder inför det stundande bröloppet i juli! Ska bli så himla kul…

Frostvikarna
0

det är ofta det blir så här för mig, samma inlägg kommer två gånger efter varannGråter

av Edelmann(N)
0

hihi… hejdå Glad

Här i Norje snöar det också o är  -5 …

Vi bor ca 10 mil söder ifrån Oslo ( Vestfold )

Lycka till med at prova böllopskläder i dag. Jag var med min syster som bor i stockholm då hon skulle prova kläder.

Fick vara med att hjälpa lite. GUD å mycket stress med hon det va …hihi. men tittade på många fina klänningar + skor + smycken å mycket annat fint Glad

Av Edelmann(N)

www.avedelmann.net

TessaW
0

God Morgon Alla!! Här i Bergen i Norge har vi också minusgrader och snö… Ganska fantastisk med tanke på att Bergen är Europas regnigaste stad… Det är mest fuktigt och regnigt på vintrarna här. Så de dagar det snöar hoppar man högt av glädje Glad

Mylingens
0

Morrn allihop! I södra skåne ligger det nu ett vitt snötäcke på mark och träd, ett jättehärligt vinterlandskap! Nu väntar duschen och lite senare idag ska jag iväg till jobb och sen går jag inte av mitt pass förrän kl 8,30 imorgonbitti. Men det är det värt för sen är jag ledig ända tills nästa måndag, härligt! Ha en bra dag allihopa! //Kaisa

akickia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här vitt och fint var det på vår balkong i morse, och det snöar fortfarande! Den förra snön töade bort förra veckan, så igår var det bara snöhögarna som vittnade om att det överhuvudtaget funnits någon snö… Lufsen tyckte snön var mycket intressant!

Margona
0

God morgon!

Här i Stockholm har det också snöat lite. Jag måste sitta och plugga hela dagen har en tenta att göra imorgon.Ledsen

Hoppas du hittar någon fin klänning Gisela. Hoppas alla får en bra dagGlad

Margona

Fredde.K
0

Är det bara här i Trelleborg som det ALDRIG snöar? Tror att barnen kunde åka pulka cirka 2 dygn under hela förra vintern.

Så här lite snö, har jag aldrig varit med om (Kommer från Blekinge).

Fredrik Möller!