Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett02-kattungeprat
Läst 2262 ggr
Krusmons
0

Kattunge sökes

Jag har haft mailkontakt med ett par som söker en ev. två katter och de bor i Malmötrakten. Jag rekommenderade dem att kanske söka katt på närmare håll då vi bor i Sundsvall. Nu lovade jag dem att kolla upp om det fanns uppfödare i närheten av Malmö som jag kunde hänvisa dem till. Hör av Er till mig så vidarebefodrar jag Er adress/telefonnr till detta par.

//Yvonne

Mylingens
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyvärr har vi inga kattungar till salu för tillfället men Viktoria på S*Håkantorps har kattungar till salu där ena kullen är efter vår hane. Hon bor i Löddeköpinge när Malmö.

hemsida: http://hem.passagen.se/hakantorps/ där hittar ni även telefonnummert. Det är den kullen som har en odd-eyed flicka som fortfarande är till salu. //Kaisa

Fredde.K
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Yvonne!

Vi har 4 st kattungar till Salu och bor i Trelleborg, cirka 3 mil ifrån Malmö. Det är 3 hanar och 1 hona.

Läs gärna mer på vår hemsida: www.livsnjutarna.nu

Där står även kontaktinfo.

Hälsningar Fredrik Möller!

Mindfields
0

Jag kan tipsa om S*Zarkesha's www.zarkeshas.se som har två röda hanar till salu :)
Ååååh så fina :)

lynxeyes
0

Carolina, S*Zarkeshas har två pojkar kvar till salu efter min hane DK*La Forêt's Ozzy Osborne, bägge föräldrarna HCM testade med normalt resultat. Carro bor i Malmö.

Carolina S*Zarkesha's

Och så väntar jag själv en kull i slutet av februari samt eventuellt en kull i slutet på mars efter samma hane även dessa HCM-testade med normalt resultat(och bägge mammorna har "norrlandsblod *fniss* den ena är efter S*Runsviks Hobbe)!! Välkomna in på respektive hemsidor!!

Min hemsida S*Lynxeyes

// Sophia

venuskattens
0

Hej

Jag har två kullar just nu.. går bra att gå in på hemsidan och titta på underverken. Den ena "kullen" blev bara en hane är 5 v den andra kullen blev 4 st 2+2…

Min hemsida: www.venuskattens.eu

//Ha det bäst //Cina

SChamuels
0

Har två pojkar kvar Agilis(a) samt Antonius(n) 15 veckor idag.

http://www.chamuels.com

Mvh Susann