grattis till stamnamnet!
Ja, det var ju det jag sa,,, att det blir nog Smokenights,,grattis vännen. Jag och Gloria kommer till dig imorgon mitt på dagen.
Kram
Grattis!
Susanna
Vad roligt, GRATTIS!!! 
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

GRATTIS MARGONA!!!

Grattis till stamnamnet!

Tack! Jag eller vi fick vårt tredje alternativl

GRATTIS vännen,,, skojjigt,,, och ett bra namn må jag säga,,, passar som handen i handsken från urfadern.. ;-)
kram
Grattis! :D Coolt namn också!
Mvh, Sara
S*Capsicum's, www.capsicumcats.se
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus

Gratulerar, ett väldigt bra namn :)

//L

Stort grattis till stamnamnet!
S*T*O*R*T G*R*A*T*T*I*S!!!
Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Grattis till stamnamnet!!
grattis vännen!! riktigt coolt o bra namn
.
S*Winsnes Wilda

Stort grattis till stamnamnet!
Grattis! Nu är det bara att vänta på 3:e kullen med gullungar då 
Och elaka moster måste ju påpeka att du glömde ' … För visst heter det Smokeynight's på engelska och bara med s på svenska?

#17 vad menar du nu??
Hennes stamnamn är SE*Smokeynights. Inte med en ´ innan s. Likväl som mitt stamnamn är S*Englaflickornas och även det utan ´innan s.
Hur menr du?
//Linda
På svenska namn stavar man rätt och slätt Englaflickornas men på engelska namn ska det vara en apostrof med alltså Smokeynight's. Mer ex. Lindas bil men Eric's car… äru me?
Sen är ju frågan om hon heter nätter eller nattens… Som det ser ut nu så hetter hon (vi skippar att översätta smokey) Smokeynätter, hade det stått 's så hade det varit Smokeynatten's.
Skillnaden blir ju stor om man översätter.
Kul att jag som är så himla kass på engelska försöker mig på att förkalra nåt sånt här. Finns säkert ngn engelska lärare här som kan detta, så slå mig gärna på fingrarna.
Att jag kommenterar det är enbart för att det är Margonas stamnamn, jargongen mellan oss är rå men hjärtlig