Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett: 01-allmänt-skogkattprat
Läst 238 ggr
Vrethagens
0

Småmånsarna 10 veckor....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tiden går jättefort när man har kattungar hemma, kan inte tro att det är dags för flytt snart, känns mycket vemodigt…. Jag tänkte visa några 10 veckors bilder på mina små, har knappt hunnit vara härinne något, allt hemmavid tar så mycket tid, men roligt och mysigt är det!!

Känner ni också denna vemod när det är dags för era små att flytta hemifrån? Man hoppas verkligen att man har hittat det rätta hemmet och att allt ska gå bra…

Först ut är nr 1 - Herr Björnbuse (som är den ende som inte hittat ny familj ännu, men jag hoppas vi hittar den rätta framöver)..

Vrethagens
0

Nr 2 - Miss Magica

Vrethagens
0

Nr 3 - Vår "hårboll" Svarte Petter

Vrethagens
0

Nr 4 - Madame Mim

Vrethagens
0

Sist, men inte minst nr 5 - Mr Spökplump som myser med Tequila Rose snart 7 månader..

Tinis
0

Vad kul att att även Magica hittat sina burköppnare. Pappa Igueldo hälsar så gott till de små. Kyss

Vrethagens
0

De mjauar så gott tillbaks allihopa….  Syns vi imorgon??

Tinis
0

Jo då, det gör vi. Glad

Juliette-
0

Gud vilken myshög men suck att de flyttar är ju de värsta på allt man skulle vilja stanna väldigt länge i den där mystiden men tiden går alldeles för fort..

Jag tror säkert du funnit jätte bra hem till dom :)

Å jag älskar bilden med Tequila Kyss

Vrethagens
0

#8 Tack, de är en riktigt fin myshög vi har härhemma, jättegosiga är de allihop. Roligt du tycker om mysbilden på Tequila o Plumpen, hon är riktigt mån om de små.

SillyZones
0

Åh, Åsa vad stora de blivit! Ja, tiden går fort… Alldeles för fort!!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

EddaM
0

Vad fina de är=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z