Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 822 ggr
Sagolika
0

Nero

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Awanathas
0

kortet va väl i minsta laget Räcka ut tungan

Sagolika
0

Tack webbis! Kyss

Lägger du ut det andra med till mig, i större storlek? Please, ber snällt Skrattande

Varför blir det så litet när jag gör det då Skrikandes Ack, jag otekniska människa.

Guide me, please.

Men allvarligt talat, visst e han en fin gosse? Jag är stolt över honom. Tycker om hans look, speciellt blicken och tofsarna .

Awanathas
0

there you go ;)

nää livet e inte alltid lätt :P

Sagolika
0

Tackar! Skrattande

Hoppas du får som du vill lite längre fram Flört

Sagolika
0

Jag hoppas att Tiffy får fler kattungar som Dunder och att Hera får fler som bl.a. Nero. Kunde vara kul med lite fler honor också nästa gång. Det är bara att hålla tummarna.

Mylingens
0

Han ser jättefin ut! En kille ur min sista kull, Barney, har flyttat hem till Dunder och de är bästisar nu! //Kaisa

Sagolika
0

Ja, jag hörde det Kaisa. Kul att de blev så bra kompisar!

Jag ska åka och hälsa på Dunder. Jag vill ta lite mer foton på honom & så ska jag eventuellt ställa ut honom också. Vore kul att få en bedömning av honom. //Nina

Sagolika
0

Kul att du tyckte att Nero var fin förresten Skrattande

Då träffar jag kanske Barney då jag hälsar på Dunder. Ska bli kul att se honom med.

Mylingens
0

Om du ska dit och fotografera Dunder så får du jättegärna ta ett par foton på Barney oxå för jag har inte sett honom sen han flyttade i julas. Skrattande //Kaisa

Sagolika
0

Ja, jag kan ju göra ett försök. Jag är inte någon duktig fotograf och har ingen jättebra kamera heller, men vi testar så får vi se hur det går. Skrattande

Vilken liten sötnos. // Nina

SChamuels
0

Han är en snygg kille NinaGlad

Sagolika
0

Tack! Glad

Jag hoppas jag får lite fler foton på honom snart, när hans husse fått sin nya kamera.

Dizorinas
0

Vilken snygging Nina

mangarden
0

Jätte snygg kille

Sagolika
0

Tack för berömmet av Nero Skrattande

Kul att ni gillade honom.

mvh Nina