Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett20-kattklubbar
Läst 839 ggr
Tinis
0

Klubbmästerskap

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På söndag har min kattklubb KM. Jag ska dit med S*Krusmons Periquita, fs 22, som gör utställningsdebut, 18 veckor gammal. Brukar ni vara med på era kattklubbars KM och hur har det i så fall gått för era katter?

Sissi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad kul…då ses vi igen!
Jag har med mig Tryffel, Adidas, Dumle och Hubba Bubba…hua!

Har ingen erfarenhet av klubbmästerskap, förutom Skogkattslingans då. Det är roligt med de där sidoklasserna.

Tjing

*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***

miahlia
0

Jag var på min första klubbmästerskap i Lördas i Karlskrona, hade med mej min skogis och min huskatt. och de roliga är att jag blev klubbmästare med min huskatt Oliver.

Hur gick det för dej??

Kram Maria*Glad

ronjo
0

Lycka till!!!Glad

miahlia
0

Lycka till förresten de var det de skulle stå istället för hur de gick för dej.. hehe skrev fel. Skrattande

Kram*

chivasilverviva
0

ska själv dit med min chiva, ska bli jätte kul! kul att se vilka som är med i samma klubb också och spana på alla fina kissar :D

Sagolika
0

Jag har tyvärr inte varit på något klubbmästerskap själv, men S*Sagolika Tindra Skogsälva, från min första kull, var med på SPINs KM och blev 2:a av 8 bland vuxna NFO-honor.

Det var jättekul att det gick bra för henne, tycker jag. Glad

Tinis
0

#3,4 Tack! Glad

#1,5 Kul! Då ses vi i morgon.

Florinellas
0

Hej hej!

Någon som vet hur det har gått hittills? *nyfiken*

SussieBuzzie
0

Japp vi var med på vårt KM för första gången i december. Hade med oss 2 katter och det gick hur bra som helst för båda, så nu har vi en KM vuxen kat. 2 och en KM ungdjur kat.2 här hemma!! =)