WOW, vilken STOR!
Förstår att den är populär.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#2 Ja, den är stor hehe, ville ha en större nu när missarna börjar växa på sig ordentligt. Speciellt Ivus..
Håller med Sissi! STOR!
Jag skulle också vilja ha en riktigt stor.. Eller kanske en sån vi har fast med fler höga "korgar" :P Det är den höga korgen som är populärast hos oss :D
Mvh, Sara
S*Capsicum's, www.capsicumcats.se
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
#4 Här med.. Korgarna är välanvända, och jag kan ju direkt se hur mycket de använder dem. De är STOR skillnad på de gamla och nya, fast de är identiska i konstruktion m.m.
Lite OT - Hur mår halvsyster? 
#5 Jag hörde någonstans att de där korgarna bara håller för 3-4kg.. så vi höll andan när Chili bestämde sig för att lägga sig ner på, och tvätta, Juni när hon låg i en av de två korgar som finns på våran klätterställning :P
Jorå, Juni växer så det knakar ^^ Nästan knakar iaf.. Hon hoppar mycket på Chili och pratar och gosar massor :) Äter som en häst också.. ;P
Mvh, Sara
S*Capsicum's, www.capsicumcats.se
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
Fin klättermöbel
.
Dock ganska dålig kvalité enligt min mening.Plyshen sög åt sig hår nåt förskräckligt och snörena som klöspelarna var klädda med lossnade ganska snart. Tror att jag fick måndagsexemplar
Kunde nog fungerat bättre till mindre/lättare katter med mindre päls ha,ha.
Jag köpte två sådana på tradera,från Tyskland. De höll i 2 år,sedan monterade jag ner och slängde dom. Nu har jag investerat i ETT enda stort träd i stället. Mera robust från Kattens nr 1. Bra mycket dyrare,men förhoppningsvis längre livslängd. Jag åkte till Bromma Zoo och köpte det.
//Inger
#6 Ja, det hörde jag med.. Men min Ivus väger 5-6 kilo, och Hvanilja kanske 3.. och de har båda kunnat ligga i korgarna utan problem, hehe.
Vad roligt att höra. Då är hon som halvsyskonen.. De äter med god aptit och Ivus växer fortfarande!
#7 Javisst är det inget träd i tipptopp kavlité precis.
Mitt gamla är året, och ska flytta till en mindre huskatt för att sluta sina dagar där, när det nu blir efter lite åtsruvning, hehe.
Snörena har dock hållt perfekt, men pälsmagnet är den verkligen..
Ska köpa ett annat träd, av just Kattens No. 1.
Men det blir när pengar finns, och den lär hänga med längre än det här trädet.. Nåja, de är billiga så de duger