Äntligen!
Nu är dom äntligen här, våra mycket efterlängtade bebisar! Två pojkar föddes igår kväll, en pojke föddes inatt och en flicka tidigt imorse.
Mamma S*Anniehood´s Oddish (NFO a 09) och pappa CH Vincent (NFO w)
Pojke 1 NFO n 09 födelsevikt 117 g
Pojke 2 NFO n 09 23/24 födelsevikt 114 g
Pojke 3 NFO n 03, födelsevikt 115 g
Flicka NFO n 09 födelsevikt 107 g
Ann /S*Månlyckans

Grattis!

Stort GRATTIS till din efterlängtade fyrklöver

**Självklart föds de små lyckorna när månen är uppe
**Välkomna till världen
önskar
Tassemarkens

Grattis till fyrlingarna.
Skönt att allt gick bra. Lycka till!
/Marie

Grattis till kullen vad roligt.. en annan vet jag inte hur jag känner ärligt är jag grymt nervös in för förlossningarna som sker i kommande vecka.. har jag allt hemma? Kommer jag klara av de tillsammans med honan? Uj.. jag hoppas allt går bra och man bara känner sig löjlig efter men uj nu är jag nervös vid bara tanken (töntigt kanske)
Grattis till din fina kull än en gång
Många grattis från oss. Vi blev ju lite oroliga ett tag och undrade om inte "fotbollen" skulle spricka. Men nu vet vi, så skönt att allt gick som det brukar - väl!

Grattis

Äntligen…. STORT GRATTIS från alla Eklöv!!!
/Mia S*Eklövet´s
Grattis! De lät vänta på sig de små grynen.
Susanna

GRATTIS till småtrollen å lycka till med dem. //Kristin
Tack så mycket allihopa!
#2 Vad gulligt sagt :-)
#5 Förstår att du är nervös; det är jag varje gång… Men oftast går det alldeles för fort och väldigt lätt. Tänker på dig, Lycka till!
#6 Jag får väl skylla på den mänskliga faktorn som uppenbarligen glömt notera en andra parning mellan de lyckliga föräldrarna ;-) Slarvigt, slarvigt… men nu myser vi desto mer :-)
/Ann.
Hmm…. Konstigt, trodde jag skrev i denna tråden nyss *fniss* men antingen har jag lagt svaret i fel tråd eller så glömde jag klicka på skicka *hihi* Snurrigt värre!!!
Men iaf STORT GRATTIS till en efterlängtad liten fyrklöver… så härligt att se de svarta ryggarna ;) svarvitt är vackert!
// Sophia
Grattis Till din nya kull ! Kul att dom Äntligen kom :)
Grattis Kramar i från S*Knoxville´s
Imma , Iris & Jeff hälsar
Stort grattis till de små Ann 
Tack tack #12 #13 #14
Ja det är skönt att denna väntan äntligen är över, för den var lååååång ;-))
/Ann.
#15 Vilken tur att hon inte var en Elefant som du skrev i en annan tråd /Då hade dom inte kommit än *Ler* /S*Knoxville´s

Vad roligt, Grattis till bebbarna och all lycka till med dem=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Intet är som väntans tider! Men nu är dom här så
Stort grattis till de nyfödda
och lycka till.
Vi väntar ett tag till vi på våra små. Spännade är det

Åååååå Grattis…. :-)