Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 425 ggr
Majamaloss
0

8 veckor redan =0

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tiden går väldigt snabbt, ungarna är bedårande, tre av dem vill ha egna hem, för mer info, välkommen till hemsidan:

http://www.jamaloss.se

Visar lite bilder på vildarna, vad tror ni, blir Foppa blåögd? Det är han som har en puck Skrattande i huvudet ( därav namnet )

Majamaloss
0

Foppa, lite från sidan….

Majamaloss
0

Foppa, med lite mer av kroppen synlig….

Majamaloss
0

Den andra svartvita, Fonzie….

Majamaloss
0

Fenton….

Majamaloss
0

Fancy, som har bett om att få bo kvar….det var inte såååå svårt att säga ja Kyss!  // Maja

Awanathas
0

åhh de är sååå läckra!!

Jag tror dock att Foppa blir grönögd faktiskt :) Mycket läcker kille!!Kyss

Fonzie e dock min stora favorit Kyssatt du alltid ska få sååå läckra svartvita Hanar??? livet e bra orättvist.. hihih :)

Pussa på de små liven Skrattande

Majamaloss
0

#6 Tack!!
Och visst, nu minns jag - du var ju rätt imponerad av Dude Dimwit!! Ja, han är inte solklar Foppa, hoppas du har rätt, han klär säkert i min favoritfärg!! Nån annan som ser skum ut gällande ögonfärgen?

// Maja

P.s bifogar en bild på den omnämnda andra svartvita, Dude Dimwit, 10 månader på bilderna. Det rufistiska i pälsen försvann när sommaren och solen gjorde det….

Majamaloss
0

Möllinöö, vad fin han är, här är en bild till av Dude Dimwit..

Majamaloss
0

Jag har tur som en tok! Väldigt glad över att de som äger Dude Dimwit är så nöjda med honom och vår kontakt att de nu bokat Fenton med. Ett nöje att få placera ännu en toppenfin katt i ett toppenbra hem! // Maja