Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 197 ggr
AngelicaT
0

S*Tigeröga's länksida

Det har säkerligen sagts tidigare men jag måste få ösa beröm över denna fantastiska länksida. Den är alltid uppdaterad och helt ovärdelig som skogkattportal. Glad

Vilket fantastiskt arbete av Johanna att hålla den så noga vid liv och uppdaterad. Jag tackar så hjärtligt för att sidan finns för alla som brukar den. Det är nog lätt att ta sidan för given så därför vill jag passa på att lyfta fram mitt tack här och nu.

Är det någon som inte använder sig av denna sida?

Jag kan inte låtabli att fundera på hur många besök det är på länksidan varje dag…

Mindfields
0

Använder den varje dag! :)

SillyZones
0

Jättebra sida!!

Jessica, Sajtvärd på Norsk Skogkatt ifokus
S*SillyZone´s Norsk Skogkatt

Restless
0

Helt klart en oumbärlig länksamling!

Tita
0

Kan inte leva utan den, den är enorm , den största vi sett , bäst av alla ………………. och det är SANT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tigerögats länksida ……………………………

LittleL
0

Ja, jag kan bara hålla med!! Suverän länksamling!! Helt ovärderlig;) /Sylvia

Yasmine
0

Jag kan bara hålla med alla här, Johanna gör ett superjobb med länksidan.

Lisbet S*Sir Maxwell

Zygots
0

Jag instämmer i alla ovanstående uttalande. Tusen tack för en supersida, den har hjälpt mig många gånger och jag använder den varje dag!

Tusen tack Johanna.

Runsviks
0

Fantastisk sida och MEGA kram till Jotta som håller den så fint uppdaterad. //Kristin

vettan
0

Håller med ovan

elfames
0

Den är utan tvekan TOPPENbra!!

All cred till Johanna!!

ChopSueys
0

Ja Johanna is the QUEEN of LINKS :) Använder den säkert mer än 10 ggr per dag! Helt klart suuuuuuuuuuuuuuuuper! Antar det tar mycket tid också att hålla den uppdaterad så mycket beröm till henne!

Jotta
0

Ojojoj, så mycket beröm min länksida får! Tack så jättemycket!!! Glad

Jag får bra hjälp av alla mail som skickas till mig. Tack alla som mailar länkar! Om ni hittar en felaktig länk eller ser att en sida saknas, skicka gärna ett mail så fxar jag till det.

Länksidan

/"Jottahanna"

Humletassens
0

Använder den också flitigt, men skämms lite över att man inte tittar mer på hennes katter .

Stort Tack Johanna!!

Juliette-
0

Ja den är verkligen guld och helt otrolig.. Verkligen tack att du tar dig sån tid.. snart hoppas jag även min hemsida får pryda bland länkarna när stamnamnet är på plats ;)

Jotta
0

#14. Det är bara att skicka ett mail med stamnamn och och hemsideadress när allt är klart. Flört

Fairyhearts
0

Får väl passa på och tacka jag med. Skrattande Är jätteofta inne och använder länkar. Verkligen suverän länksida. Kikar ju även på de snygga katterna ibland. Flört 
/Marie

SChamuels
0

Hon är jätteduktig med sin sida.Stort tack Johanna/Mvh Susann

lynxeyes
0

Länksidan är ett ovärderligt måste, som flitigt besöks varje dag!! STORT TACK JOHANNA :))))

Restless
0

Tusen tack Johanna för ett fantastiskt jobb! Jag är ruggigt imponerad över att du lyckats hålla länksidan som den mest fullständiga och uppdaterade under så många år! För vår del har den alltid funnits och jag vill inte tänka tanken på hur man skulle klara sig utan den ;)

mariamia
0

Jag applåderar dig Johanna för du är en så bra tjej som fixat denna sida för vimspellar som bla mig. Sidan ligger under favoriter så klart & använder den varje dag!

Hurra för dig!!

/Mia S*Eklövet´s

majaj
0

Hej!

Jag använder den väldigt ofta. Den är superbra.

//Maja.J

WesthKiowas
0

Den är kanon!!!

Mvh Camilla Glad

Besök gärna min hemsida S*WesthKiowa's Norska Skogkatter

Kattungar planeras!

exanimos
0

håller med inläggen ovan till fullo. keep up the good work!Flört

Labolina_73
0

Ja men det var ju superbra ju.. :-)

Mulan
0

Håller med alla er andra, superbra sida med länkar! Är djupt tacksam att den finns och att du lägger ner så mkt tid på den, Jotta! Kalasbra!

mvh Malin