Norsk Skogkatt iFokus

Norsk Skogkatt

Etikett01-allmänt-skogkattprat
Läst 378 ggr
Zarkeshas
0

Feminin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Molly är verkligen otroligt tjejig i sin utstrålning, det går bara inte att ta fel på vilket kön hon har (även om hon inte varit padda..). Hon är tyvärr lite för söt i sin look, men det är å andra sidan det som gör henne till Molly och domarna tycker konstigt nog att hon har en korrekt skogislook… ;) nåja, vacker som en docka är hon iaf enligt mig. Kyss

Mindfields
0

Ljuuuuvliga Mollsan! :) Alla som träffat henne, vet också att hon är både docka o devil! *fniss* Busunge!

Runsviks
0

Vacker tjejGlad henne kan du vara stolt över. //Kristin

Mylingens
0

Hon är helläcker! Har varit förtjust i henne ända sen jag såg de första bilderna på henne på din hemsida. Hon får lov att bli Djurslövsbo precis när hon vill Flört //Kaisa

Emely
0

Det är inte ofta man ser en bild som gör en vacker katt rättvisa, men denna gör det absolut i mina ögon! Jag älskar när de lägger svansen sådär, det ökar på det feminina ännu mer - som en boa :)

Halvsyster Tiggy hälsar till Molly med en tass på skärmen! :)

Merlyn
0

Molly är en superfin tjej Skrattande

Zygots
0

Hon är SÅ fin.

//Annika

guldparlans
0

Fin tjej

/Maria

vettan
0

En riktigt FIN flickaSkrattande

Eydimork
0

Kalasfin, och vilka fina öron!

Yasmine
0

Hon är verkligen vacker, som en prinsessa:-)

/Lisbet S*Sir Maxwell's

elfames
0

En riktigt Fin Lady!! :)

Restless
0

Vackra Molly! *puss på nosen* Hennes öron är gudomliga med linjer så raka som ritade med linjal :)

Zarkeshas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jätteskoj att det är fler än jag som tycker att min hjärte-katt är vacker! :)

# 12 - Kommer du ihåg när Annika Högberg sa om Smillas öron, att de var så vassa i linjerna att man kunde skära papper med dem…? *fniss*

Måste ju visa upp lilla Holly också, lillasyster till Molly, som blir 6 veckor imorgon. Hon är rätt så lik sin storasyster i det tekniska och är också en underbar liten tjej med stoooor personlighet!

lynxeyes
0

Vackraste lilla divan Mollybelly, med den snyggaste öronform man kan tänka sig…. och halvsyrran Hollybolly…. *suck* gudomlig, men sen är jag ju partisk oxå… farmor o allt *fniss*

// Sophia

vettan
0

Holly kooom lilla kisse katten kooom till Veberöd….Kyss

Mindfields
0

Snygga Holly! Hon utvecklas så himla fint! Lyckliga köpare till henne ;)