Feminin
Molly är verkligen otroligt tjejig i sin utstrålning, det går bara inte att ta fel på vilket kön hon har (även om hon inte varit padda..). Hon är tyvärr lite för söt i sin look, men det är å andra sidan det som gör henne till Molly och domarna tycker konstigt nog att hon har en korrekt skogislook… ;) nåja, vacker som en docka är hon iaf enligt mig. 

Ljuuuuvliga Mollsan! :) Alla som träffat henne, vet också att hon är både docka o devil! *fniss* Busunge!

Vacker tjej
henne kan du vara stolt över. //Kristin

Hon är helläcker! Har varit förtjust i henne ända sen jag såg de första bilderna på henne på din hemsida. Hon får lov att bli Djurslövsbo precis när hon vill
//Kaisa

Det är inte ofta man ser en bild som gör en vacker katt rättvisa, men denna gör det absolut i mina ögon! Jag älskar när de lägger svansen sådär, det ökar på det feminina ännu mer - som en boa :)
Halvsyster Tiggy hälsar till Molly med en tass på skärmen! :)

Molly är en superfin tjej 

Hon är SÅ fin.
//Annika
Fin tjej
/Maria

En riktigt FIN flicka
Kalasfin, och vilka fina öron!
Hon är verkligen vacker, som en prinsessa:-)
/Lisbet S*Sir Maxwell's
En riktigt Fin Lady!! :)

Vackra Molly! *puss på nosen* Hennes öron är gudomliga med linjer så raka som ritade med linjal :)
Jätteskoj att det är fler än jag som tycker att min hjärte-katt är vacker! :)
# 12 - Kommer du ihåg när Annika Högberg sa om Smillas öron, att de var så vassa i linjerna att man kunde skära papper med dem…? *fniss*
Måste ju visa upp lilla Holly också, lillasyster till Molly, som blir 6 veckor imorgon. Hon är rätt så lik sin storasyster i det tekniska och är också en underbar liten tjej med stoooor personlighet!
Vackraste lilla divan Mollybelly, med den snyggaste öronform man kan tänka sig…. och halvsyrran Hollybolly…. *suck* gudomlig, men sen är jag ju partisk oxå… farmor o allt *fniss*
// Sophia

Holly kooom lilla kisse katten kooom till Veberöd….

Snygga Holly! Hon utvecklas så himla fint! Lyckliga köpare till henne ;)