Laserpekare
Blev lite nyfiken på laserpekare efter några trådar i julas, RC delade ut en sådan i sin breeder club. Jag har nu köpt en till våra katter, och de gillar verkligen att jaga den röda pricken,
Den sitter på en nyckelring så det räcker att jag skramlar med den så kommer alla katterna springandes.
Mvh Bengan

Jag vet min Smeagol blir helt tokig. Han är ganska kräsen när det gäller leksaker men den älskar han.
Mina katter har också lattjolajban med laserpekaren,värsta favoritleksaken

Lika här, dom vet exakt vad som skarmlar, och vart den ligger. Full fart framåt 

Ja fyra av mina katter blir mer eller mindre galna av att leka med laserpekaren. De far runt och springer efter och jagar pricken.
Men min hane han bara glor som jag inte vore klok.
Vadå jaga en röd prick, varför ska jag göra det….
/Marie
Mina katter har varit tokiga i den sedan länge , har den liggandes uppe i ett skåp och så fort någon i familjen går mot det skåpet är hela kattflocken där .
Ganska fantastiskt hur tokiga dom kan bli av en liten röd prick =)
PS kAN INTE PÅPEKA NOG,…… BARA ATT VAR VÄLDIGT FÖRSIKTIGA SÅ NI INTE TRÄFFAR I ÖGONEN PÅ ERA KATTER =)
Ja Tita det har jag märkt att en del av katterna är så kloka så dem vill se var röda pricken kommer ifrån.Inte bra alls.
Mvh Susann

Ja, laserpekaren från RC var en toppen julklapp, kissarna älskar den och även vår rottweiler tik stämmer in i gänget och jagar glatt den röda pricken
synd bara att batterierna håller så dåligt, i den ena så tog de slut nästan omgående, någon som vet vilka batterier man skall använda som håller lite längre??
Hej!
Jag fick en laserpekare som var trasig , mailade till Royal och vips hade jag en ny.Bra service
. Katterna älskar den.
//Maja.J

Jag hade ju inte fått mitt stamnamn i julas så jag fick ingen laser pekare men jag har köpt en innan. Bara man trycker in knappen, vilket nästan inte hörs så kommer katterna med en gång. Min husis hona brukar sova ganska mycket och tungt men hör hon det så sitter hon snart framför en och väntar på den röda pricken. Otrolig hörsel de har katterna.=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
#8 Jag fick 3 extra batterier med min.
/Lisbet S*Sir Maxwell's

#11 Jepp vi med som tur var
katterna är som tokiga i denna leksak. Så det blir till att shoppa nya sådana batterin snart.