De där bilderna som inte blev så bra...
Det visas ju upp bilder till höger och vänster på detta forum (vilket är underbart!); jag antar att ni alla, liksom jag, även fått till bilder där modellen inte ALLS har lust att se snygg ut - bilder med underhållningsvärde ;)
När jag fick upp den här bilden på Tiggy på skärmen kunde jag inte sluta skratta. Där får man för att man fotograferar när dom gäspar!
(Vill man se vackra Tiggy "på riktigt" så finns hon på min profilsida ;) )

Emely, jag har sett vackrare bilder på Tiggy ;) O hon är ju mycket snyggare i verkligeheten oxå!
//Malin

#3 vilken underbar bild!!

Ja du Malin, på just den här bilden är ju allting fel! :)
Tiggy ligger just nu på sin favoritplats (uppe på ryggstödet till en fåtölj) och spanar ut genom ett fönster; hon är så vacker så man blir alldeles knäsvag! *lycklig*
Vilken härligt tråd! Jättesöta bilder allihopa! 
Min Tia brukar knipa ögonen….
Här kommer några bilder jag tog på fredag.

Emely, jag förstår att ni är nöjda med henne, ser vi henne på utställningar framöver?

woww…vilken FIN bild 
ha ha ha….. vad rolig bild 

#19 Ups hon ska väl inte äta upp henne…
. Tänderna ser farliga ut….

#19 Underbar!

#30 ÅHHHHH så söt
//Maria

#31, ja, men inte min katt
#32 Nähäää men söt var den ialf
//Maria

Malin, Ulrica är snäll och tar med mig, Andreas och Tiggy till Borås och sen hoppas vi väl på Stenkullen också! Stackars Ulrica som får stå ut med oss tre nybörjare på en gång! ;)
Vad härligt att få se alla dessa roliga bilder, tack allihop för att ni delar med er! (Men sluta inte för all del - det finns säkert ännu fler miss-lyckade bilder därute ;))

Vad roligt, Emely, då ses vi förhoppningsvis där, om vi kommit med!
Tänkte att jag skulle fånga båda katterna på samma klätterställning idag. Det gick inte så bra. De var på bushumör.
Susanna

#42 lilla Della
#44 Gud så vacker!!!!
Vet inte vem som ser värst ut…jag eller katten!
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
#45 Tack,
#46 Hahahaha, undrar vad du tänker på just då
/Lisbet

..känner av blixten så han timar det bra..